Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[HULP GEZOCHT] Eternal

+3
Fíli
Malyumkin
Holmes
7 plaatsers

Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Holmes vr 14 feb 2014 - 20:27

Hee iedereen!

Ik denk dat jullie allemaal wel al weten dat ik geobsedeerd ben door mythologie en ik heb daar onderhand ook al een forum van, met het thema een strijd tussen de Noors en Griekse goden.

Goed, dat forum is helaas inactief en ik zou het graag terug opkrikken door het weer actief te maken, met daarbij een nieuwe layout en ik zou het ook wel zien zitten om nieuwe admins te kiezen aangezien deze nu denk ik te veel aan hun hoofd hebben zelf om terug actief te worden (tenzij ze me nog mailen nu..)

Daarom dat ik graag hulp zou hebben van iemand die dit ziet zitten!
Hebben jullie trouwens ook tips waar ik bijvoorbeeld mooie forumcodes en zo halen kan (die ik dan crediten zal ofc.)? Ik zou dat echt heel leuk vinden als jullie dat zouden willen delen! (:

Dankjulliewel. (:

En de forumlink: eternal.actieforum.com
Holmes
Holmes

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ʙᴇʟɢᴇɴʟᴀɴᴅ
Naam : ʟᴀᴜʀᴀ

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Malyumkin vr 14 feb 2014 - 20:45

YOU HAD ME AT MYTHOLOGY. Excuses moi, hier nog een geobsedeerde mythologie person xD

Ik wil best helpen, maar met codes helaas niet, omdat ik nog nooit met actieforum heb gewerkt (alleen met InvisionFree en ZetaBoards en dat was ook niet zo geweldig xD). Ik weet vrij veel van de Griekse Goden en tegenwoordig ook aardig wat over de Noorse Goden.

Als je echt helemaal opnieuw wilt beginnen met het forum, zou ik het RPG gedeelte opschonen (alles naar het archief verplaatsen). Ik weet niet of het mogelijk is om via het beheerderspaneel van actieforum een mail te sturen, maar zo kan je wel peilen of er nog mensen zijn die wel willen blijven. Zo kan je ook de karakters opschonen en kan je misschien wat goden ook weer opnieuw verdelen (als de twee andere admins niet meer online komen heb je zo ook weer Ares en Loki te verdelen).
Malyumkin
Malyumkin

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 03-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Rotterdam
Naam : Nathalie

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Holmes vr 14 feb 2014 - 21:04

OH YES YES YES LET'S DOMINATE THIS *highfive*
(You had me at 'you had me at mythology' lol xD)

Ja, ik kan inderdaad wel mails sturen!
Ik rpg wel nog actief samen met een vriendin, dus in principe laat ik dan beter de topics wel staan. Ik wou wel regels en informatietopics opschonen en misschien wat dingetjes aanpassen qua verhaal en zo. Ik ging sowieso vooral de layout opschonen. Maar in ieder geval is hulp zeker handig, ook qua opinies en zo (en sowieso een soulmate hehehe)

dus als je wilt helpen, ben je zeker zeker welkom! ^^
Holmes
Holmes

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ʙᴇʟɢᴇɴʟᴀɴᴅ
Naam : ʟᴀᴜʀᴀ

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Fíli vr 14 feb 2014 - 23:31

Dit heeft waarschijnlijk weinig met helpen te maken but ik zat er op en zal zeker terug komen zodra de rpg weer actief word.
Al hoewel het betekent dan wel dat je een lid terug hebt, dus das wel een beetje helpen denk ik zo.  

(sorry als dit spam is maar moest het gewoon even melden)
xD
Fíli
Fíli

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 12-02-14
Leeftijd : 28
Naam : mandy

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van CCDragon za 15 feb 2014 - 12:07

Ik moet zeggen dat ik het forum vaker tegen ben gekomen. Vind het een mooie uitstraling hebben en het is best ander opgebouwd dan normaal (met die vier boards naast elkaar, ipv onder elkaar). De reden waarom ik me er nooit op aan heb gemeld, is omdat er goden bespeeld worden. Daar heb ik domweg het verstand niet van Razz

Voor codes en andere ondersteuning zou ik je graag doorverwijzen naar het Nederlandse ondersteuningsforum en het Engelse ondersteuningsforum. Daar hebben ze ook veel tutorials and such (:
CCDragon
CCDragon

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe / Leeuwarden
Naam : Carla

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Lone Wanderer za 15 feb 2014 - 13:26

Ik ben wel super geïnteresseerd in mythologie, maar het idee dat er een Marvel-Loki rondloopt staat me niet aan. Met alle respect, maar I prefer the original Gods en niet de Marvel-interpretaties XD
Anyway, als ik wat meer tijd had gehad, had ik me er waarschijnlijk wel aangemeld, maar ik weet dat ik op dit moment toch niet actief kan worden, dus als admin zou ik best nutteloos zijn. Though, als je hulp nodig hebt met de codes of lay-out, dan wil ik met alle liefde helpen Very Happy Met dat thema kun je zoveel qua lay-out ^^
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Mindstorm za 15 feb 2014 - 13:41

Same here. Ik weet niet veel van de actieforum-codes, maar ik kan behoorlijk wat dode talen lezen, dus ik kan wel helpen met plotten als je dat zou willen. Het klinkt heel gaaf, maar voor een actieve rol heb ik helaas te weinig tijd. (Dat is het jammere van dit forum, er komen zoveel leuke dingen voorbij waart ik gewoon geen tijd voor heb T__T )

Mindstorm

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 23-12-13
Leeftijd : 33

http://w11.zetaboards.com/gul_isil

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Kíli za 15 feb 2014 - 18:05

Dat was een awesome RPG en ik ga me ook zeker nog aanmelden als het af is!

Maar daar vroeg je niet naar Razz Ik kan je helpen qua layout ik heb wel wat verstand van codes, maar het meeste van Photoshop c:
Kíli
Kíli

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 05-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland
Naam : Michelle

http://fsf.jcink.net/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Holmes ma 17 feb 2014 - 20:56

Dank jullie wel allemaal!

Ik ga swso wss beginnen in de krokusvakantie (dus 1 maart xD) en dan zal ik jullie wel allemaal mailtjes sturen als ik hulp nodig heb. ^^ Superleuk allemaal dat jullie willen helpen <3

Holmes
Holmes

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : ʙᴇʟɢᴇɴʟᴀɴᴅ
Naam : ʟᴀᴜʀᴀ

Terug naar boven Ga naar beneden

[HULP GEZOCHT] Eternal Empty Re: [HULP GEZOCHT] Eternal

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum