Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Idea] Hidden Stories

+5
Lucy
The Painted Lady
Lightning
Lacernella Rubra
Took
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 18:46

Is dit de juiste plaats? :')


Ik wil jullie mening en misschien hulp even vragen. Want ik ben misschien, not sure yet, van plan een forum te openen - RPG forum - maar ben nog niet zo zeker. En misschien is het al gebruikt geweest en niet zo origineel en zo. Of misschien is het net iets te veel werk... Ik zeg het maar gewoon eventjes.


Ga mee in de wereld van verhalen, waar fanfictions tot leven komen. Loop in een ast naar Narnia, of gebruik de Bifrost om naar een van de negen rijken de rijzen. Heb je een brief gekregen van Zweinstein? Hup, naar de wegisweg jij! Misschien wil je naar Erebor, de eenzame berg? Of vecht je liever mee met de rebellen in Panem? Je kan natuurlijk ook meevaren op de Black Pearl!

Dus de bedoeling van dit forum is dat je in je favoriete verhalen kunt RPG'n met andere. Waardoor je automatisch jou verhaal deelt. Het maakt dus niet uit in welke tijd jij je verhaal schrijft, vermeld het gewoon voor de andere en schrijven maar ! Dus de topics en zo moeten niks met elkaar te maken hebben. Zit jou favoriete verhaal er niet bij? Dan meld je het even bij de moderators of admin(s), zodat ze het kunnen toevoegen! Dus ga je gang en deel je verhaal!


Ik hoop dat jullie mijn - niet helemaal uitgewerkte - idee snappen. xd
En denken jullie dat dit een goed idee is? Ja, er zit veel werk in maar ik doe het ervoor.


&ik zoek dus ook nog een goede naam ervoor. Want eerst dacht ik "Once upon a story" maar dat is niet orgineel. en "There once was..." slopt niet echt want het zijn niet allemaal sprookjes of zo... Dus nouja, ik weet niet. D:


x
Noa ;d
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lacernella Rubra di 25 feb 2014 - 19:05

Het klinkt... redelijk. En ik zeg redelijk omdat ik het niet voor 100% snap. Ik vind het idee dat verschillende fandoms bij elkaar komen op één forum echt heel leuk! Maar dan komt gelijk mijn eerste vraag: kunnen twee fandoms met elkaar gecombineerd worden. Bijv. de piraten van de Black Pearl gaan op zoek naar de schat in Erebor. Ik noem maar iets. Of staan de verschillende fandoms echt los van elkaar?

In dat eerste geval ben ik wel enthousiast, in het tweede geval... minder, omdat je dan eigenlijk gewoon losse RPGs krijgt, om maar zo te zeggen, en dan zou je net zo goed op een site als Kickstart mini-RPGs aan kunnen maken. Maargoed, ik denk dat ik vooral wat meer uitleg nodig heb voordat ik echt een oordeel kan geven. ^^;

Namen ben ik niet zo goed in, maar ik zal even wat opgooien: Storytime, The Neverending Story (though, the Neverending Story is natuurlijk wel iets wat al bestaat, dus het zou verkeerde ideeën kunnen geven), Tales of Another World, Hidden Stories, Fabula... Idk. XD
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 19:20

Lacernella Rubra schreef:Het klinkt... redelijk. En ik zeg redelijk omdat ik het niet voor 100% snap. Ik vind het idee dat verschillende fandoms bij elkaar komen op één forum echt heel leuk! Maar dan komt gelijk mijn eerste vraag: kunnen twee fandoms met elkaar gecombineerd worden. Bijv. de piraten van de Black Pearl gaan op zoek naar de schat in Erebor. Ik noem maar iets. Of staan de verschillende fandoms echt los van elkaar?

In dat eerste geval ben ik wel enthousiast, in het tweede geval... minder, omdat je dan eigenlijk gewoon losse RPGs krijgt, om maar zo te zeggen, en dan zou je net zo goed op een site als Kickstart mini-RPGs aan kunnen maken. Maargoed, ik denk dat ik vooral wat meer uitleg nodig heb voordat ik echt een oordeel kan geven. ^^;  

Namen ben ik niet zo goed in, maar ik zal even wat opgooien: Storytime, The Neverending Story (though, the Neverending Story is natuurlijk wel iets wat al bestaat, dus het zou verkeerde ideeën kunnen geven), Tales of Another World, Hidden Stories, Fabula... Idk. XD

Ik ben heel slecht in uitleggen, in mijn hoofd heb ik het allemaal voor me maar als ik het moet schrijven... D:

&Nou ik dacht eerst los van elkaar. Maar eigenlijk vind ik dat mix idee wel beter... Alhoewel het soms wel heel vaag kan worden inderdaad. Maar misschien moet je het dan zo zien; Dat alles in een grote wereld is en dat de figuren elkaar kunnen tegenkomen op hun reis of zo. Wat dan bestv grappig kan uit komen om dat je dan bijvoorbeeld een god van Percy Jackson hebt en een dwerg van The Hobbit. Dus ik bedoel het kan gewoon grappig uitkomen. Maar het is natuurlijk dan ook leuker (:

&Ik vind 'Hidden Stories' op zich wel leuk klinken. Omdat je je eigen personages kan verzinnen en je eigen verhalen/fanfictions kan delen. (:
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lightning di 25 feb 2014 - 19:45

Ik vraag me dan af of er wel restricties zijn, omdat je het hebt over bekende fandoms. Bedoel je enkel films zoals The Hobbit, Harry Potter, etc. Of ook animatiefilms, dingen waar geen echte mensen in zitten?

En als je het in één wereld gooit, hoe ziet die wereld er dan uit? Gewoon al die verschillende dingen samen? Want die omgevingen uit verschillende verhalen zijn natuurlijk niet te vergelijken.
Lightning
Lightning

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 29
Naam : Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 19:52

Lightning schreef:Ik vraag me dan af of er wel restricties zijn, omdat je het hebt over bekende fandoms. Bedoel je enkel films zoals The Hobbit, Harry Potter, etc. Of ook animatiefilms, dingen waar geen echte mensen in zitten?

En als je het in één wereld gooit, hoe ziet die wereld er dan uit? Gewoon al die verschillende dingen samen? Want die omgevingen uit verschillende verhalen zijn natuurlijk niet te vergelijken.

Ik denk dat animatie film er ook wel in morgen? Misschien een ander categorie omdat het er raar uit zou zien... Maar ik bedoel, als mensen het graag samen zien mag het natuurlijk wel. 

Nou ik denk dat je het dan zo doet zoals de andere RPG-forums
bv, De bergen.
Maar dan kan je in je post - of erboven - duidelijk vermelden dat je de Nevelbergen bedoeld van Lord Of The Rings.
En er kan dan met de gebouwen... Hogwarts kan een gebied zijn. Dan schrijf je in je post - of erboven - waar ergens in Hogwarts. Snap je?
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lacernella Rubra di 25 feb 2014 - 20:03

Je zou ook je eigen wereld kunnen "ontwerpen", als een samenvoeging van verschillende werelden. Een beetje zoals Once Upon a Time heeft gedaan met de Sprookjeswereld. Je hebt bijv. het kasteel van Zweinstein, maar die staat naast The Wall van Westeros (oké, dat is vrij onlogisch, maar het gaat om het principe). Dat lijkt mij in ieder geval wel leuk =) (En als je daar zelf moeite mee hebt, dan zou ik er met alle liefde mee helpen, want crossovers bedenken vind ik echt superleuk xD)

Ik zou wel een limiet aan fandom-plaatsen doen, though, omdat je forum anders echt enorm wordt. Hoe doe je dat eigenlijk met personages: kan je bijv. Jack Sparrow zijn, of zijn al bestaande personages niet toegestaan?

Ik ben trouwens pro een mix tussen animatie en "echt". *ziet al helemaal voor zich hoe Spongebob Davy Jones tegenkomt* Hoewel ik me kan voorstellen dat anderen dat minder geslaagd vinden. Razz
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 20:08

Lacernella Rubra schreef:Je zou ook je eigen wereld kunnen "ontwerpen", als een samenvoeging van verschillende werelden. Een beetje zoals Once Upon a Time heeft gedaan met de Sprookjeswereld. Je hebt bijv. het kasteel van Zweinstein, maar die staat naast The Wall van Westeros (oké, dat is vrij onlogisch, maar het gaat om het principe). Dat lijkt mij in ieder geval wel leuk =) (En als je daar zelf moeite mee hebt, dan zou ik er met alle liefde mee helpen, want crossovers bedenken vind ik echt superleuk xD)

Ik zou wel een limiet aan fandom-plaatsen doen, though, omdat je forum anders echt enorm wordt. Hoe doe je dat eigenlijk met personages: kan je bijv. Jack Sparrow zijn, of zijn al bestaande personages niet toegestaan?

Ik ben trouwens pro een mix tussen animatie en "echt". *ziet al helemaal voor zich hoe Spongebob Davy Jones tegenkomt* Hoewel ik me kan voorstellen dat anderen dat minder geslaagd vinden. Razz
Omggg, ja dat zou echt wel awesome zijn. Maar dan zal je inderdaad moeten helpen want ik ben daar dus niet echt zo goed in xd

En ja, dat was ik ook aan het denken want anders komen zo nog met series en dan is het helemaal om zeep... Ik denk dat ik zo de beroemdste/bekendste/populairste enkel zal moeten pakken dan.
And about that: Ik was aan het twijfelen of ik dat wel zou toelaten. Maar ik denk toch dat ik liever ga van niet. Want anders word het weer zo een jaloerse boel omdat hun favoriete karakter bezet is. 
Misschien kan ik wel zo van: 'Lid van de maand,' ofzo doen. En dat je dan als prijs zo een karakter mag maken. Want dan heb je het wel degelijk verdiend. (:

Ik ben ook wel pro omdat het wel geniaal kan worden dan ja xd
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van The Painted Lady di 25 feb 2014 - 20:14

Lacernella Rubra schreef:Je zou ook je eigen wereld kunnen "ontwerpen", als een samenvoeging van verschillende werelden.

Zoiets als dit?
Spoiler:
The Painted Lady
The Painted Lady

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lacernella Rubra di 25 feb 2014 - 20:20

Awesomish! Very Happy En zoiets bedoel ik, maar dan iets beperkter. Ik bedoel: op die kaart heb je als het ware een stuk of twintig hele rijken, maar dat zou - lijkt mij - veel te groot worden voor een RPG, dus zou je beter alleen delen van rijken kunnen pakken. Dat denk ik in ieder geval. ^^

En ik denk inderdaad dat het het beste is als je een selectie maakt van de populairste films/series/stuff. :3
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 20:28

Lacernella Rubra schreef:Awesomish! :DEn zoiets bedoel ik, maar dan iets beperkter. Ik bedoel: op die kaart heb je als het ware een stuk of twintig hele rijken, maar dat zou - lijkt mij - veel te groot worden voor een RPG, dus zou je beter alleen delen van rijken kunnen pakken. Dat denk ik in ieder geval. ^^

En ik denk inderdaad dat het het beste is als je een selectie maakt van de populairste films/series/stuff. :3
Well, ja da's wel waar. Misschien net iets beperkter maar het zal altijd wel redelijk groot blijven... Fantasie is biggg <3

Hehe,
Maar ik denk dat alles dan besproken is.
Enkel moet ik nu nog mensjes gaan zoeken die me willen helpen met dit alles. Want ik kan het niet bepaald goed :3

Soow, someone? (A)
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lacernella Rubra di 25 feb 2014 - 20:42

Uhm... Ik wil wel helpen? Tot op zekere hoogte, that is. Ik heb geen tijd om ongelooflijk veel werk te verzetten en helaas (voorlopig) ook geen tijd om actief te worden op de RPG, maar meedenken kan natuurlijk altijd. =)
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took di 25 feb 2014 - 20:47

Lacernella Rubra schreef:Uhm... Ik wil wel helpen? Tot op zekere hoogte, that is. Ik heb geen tijd om ongelooflijk veel werk te verzetten en helaas (voorlopig) ook geen tijd om actief te worden op de RPG, maar meedenken kan natuurlijk altijd. =)
Geloof me, dat is al veel voor mij ;p

Ja, ik ga er ook denk ik pas het weekend echt aan beginnen.
&ik heb volgende week vakantie dus ik pas vanaf dan eigenlijk er ook echt aan beginnen.
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lacernella Rubra wo 26 feb 2014 - 15:21

Okay, in dat geval, stuur me maar even een berichtje tegen de tijd dat je er echt aan gaat beginnen / je hulp nodig hebt. :3
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took wo 26 feb 2014 - 18:32

Is dit al iets eigenlijk? Nog maar een schets. Maar weet je ongeveer wat ik bedoel dan?

HiddenStories
Wat als Harry Potter en Jack Sparrow ontmoeten? Wat zou Thor tegen Spongebob zeggen? Zou Captain America ook andere werelden verdedigen, als er geen Amerika bestaat om voor te vechten. Wat zou Sherlock doen als hij ineens King Arthur voor zich heeft? Als de Titanic nou niet gezonken was dankzij Percy Jackson? President Snow, zou hij nog veel te zeggen hebben als ineens Gandalf voor hem staat? Zouden Elsa en de Jadis geen vriendinnen kunnen worden? Wat als verhalen ontmoeten? Wat als jou eigen personage nu een ander tegenkom… Van een ander verhaal? Het is een andere wereld. Een wereld met alles. Alle verhalen kunnen ontmoeten. Alles kan hier gebeuren. Dit is een wereld waar jou verborgen verhaal word gemengd met andermans verhalen. Dit is de wereld waar je enkel maar kan van dromen. Is dat niet altijd wat je wou? Een plek waar als kan gebeuren? Van tovenaars en dwergen. Van heksen tot piraten. Alles.
Dit is de plek waar alle verhalen samenvallen!
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lucy wo 26 feb 2014 - 18:43

*sluipt topic binnen*
Oh Gods, dat klinkt heel awesome! *zit half te hyperventileren* Ik zal me meteen aanmelden als het er komt!
*sluipt topic uit*
Lucy
Lucy

Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 23
Naam : The Little FandomCat (aka Cato)

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took wo 26 feb 2014 - 18:50

Alice schreef:*sluipt topic binnen*
Oh Gods, dat klinkt heel awesome! *zit half te hyperventileren* Ik zal me meteen aanmelden als het er komt!
*sluipt topic uit*
Ahhww, Really? (:
Ahah, zo krijg ik enkel nog meer zin om er aan te beginnen ;3
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lightning wo 26 feb 2014 - 19:05

Het ligt nog een beetje aan het eindresultaat, maar ik moet eerlijk toegeven dat het erg aantrekkelijk klinkt.
Lightning
Lightning

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 29
Naam : Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van CCDragon do 27 feb 2014 - 0:38

Het klinkt aantrekkelijk, maar er is één groot ding wat me tegen de borst stuit: Je bespeeld bestaande karakters.
Ik ben nooit fan geweest van Harry Potter fora waar Hermelien en Ron rondliepen of een forum waarop Loki bespeeld word (zeg maar gerust dat ik ze verafschuw). De kans op karaktermoord is zo groot... Vooral als je wat meer onervaren RPGers hebt, heb je grote kans dat ze hun favo karakter kiezen, maar deze volledig uit zijn context en gewone karakter rukken.

Dus, leuk idee: ja. Goed uitvoerbaar: In mijn ogen niet echt.
CCDragon
CCDragon

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe / Leeuwarden
Naam : Carla

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took do 27 feb 2014 - 6:21

Nee, ik wou niet dat er echte karakters in kwamen. Want zelf vind ik dat ook verschrikkelijk vervelend omdat er soms mensen zijn die ze niet goed genoeg kennen om met ze te rpg'n. Wat wel misschien mocht - is nog niet zeker - is dat misschien lid van de maand ofzo er wel een mocht maken als verdiende prijs. Zo zou er ook automatisch meer actiefieteid zijn. Maar dat idee was nog maar een scheys...
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Lightning do 27 feb 2014 - 9:45

Ga je dan eigenlijk alle bestaande characters van alle bestaande films/series/animes etc. bannen? Of enkel van de fandoms die je ook echt in je RPG gebruikt?
Lightning
Lightning

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 29
Naam : Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took vr 28 feb 2014 - 6:24

Ik denk enkel van fandoms van mijn RPG... Ik vind dat ik niet moet beslissen over andere fandoms..
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Kíli vr 28 feb 2014 - 17:17

Ik vind het echt Awesome klinken (en stiekem hoop ik dat mijn karakter idee nu niet omzeep geholpen word omdat die in jouw fandoms zitten Razz) als het er is ga ik me zeker aanmelden!
Kíli
Kíli

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 05-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland
Naam : Michelle

http://fsf.jcink.net/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van AngelOfTheLord vr 28 feb 2014 - 17:17

Ik vind het vrij vreemd om dan de bestaande personages te bannen, de rpg gaat eigenlijk over de fandoms/films/anime/series etc. en dan ga je de personages daaruit bannen...dat klinkt niet erg logisch vind in. Dan kan je beter een forum aanmaken waarin het toegestaan is om alles met je personage te doen.
AngelOfTheLord
AngelOfTheLord

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D
Naam : L from Lisa c:

http:// http://iaml.jcink.net/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Took vr 28 feb 2014 - 18:44

Nou het is de bedoeling dat je je eigen karakter maakt weetje? Het mag welk wezen dan ook zijn. Maar ik vind het verschrikkelijk als er bevoorbeeld zo'n Katniss Everdeen is. Want meestal zijn ze toch nooit goed bespeeld. Dan bespelen ze ze helemaal verkeerd. Ik zelf vind dit beter, but iedereen iets anders zeker? (:

@Kili: Hehe, als het geen officieel karakter van de fandoms is mag het wel. (:
Took
Took

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 23-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Antwerpen ;3
Naam : Noaaa c:

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van AngelOfTheLord vr 28 feb 2014 - 18:53

Zoals ik dus zei; als je het zo doet kan je beter een forum nemen waar gewoon alles is toegestaan. In je uitleg verwijs je ook naar verschillende Fandoms, dus dan gaan mensen automatisch denken dat ze personages kunnen/moeten spelen uit Fandoms. Het klinkt -vind ik- een beetje raar om het over verschillende fandoms te hebben en hun personages, en uiteindelijk het te verbieden om die personages te spelen. c:
Naja, dat is mijn mening, en begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuk idee, daar niet van~ xD
AngelOfTheLord
AngelOfTheLord

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Narnia 8D
Naam : L from Lisa c:

http:// http://iaml.jcink.net/

Terug naar boven Ga naar beneden

[Idea] Hidden Stories Empty Re: [Idea] Hidden Stories

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum