Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nacht 1 | Dag 1

+13
GhostAttack
Kíli
AngelOfTheLord
Tick
Chaer
Lone Wanderer
RainbowHood
Lightning
A Lion Of The Rock
Lucy
Lacernella Rubra
CCDragon
BlueOreo
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Lacernella Rubra ma 3 maa 2014 - 19:10

Eh... Zij... Burgemeester? Wantrouwend keek Lacernella Rubra om zich heen. Er konden hier maar twee mogelijke oorzaken voor zijn: 1) dit was een nachtmerrie of 2) alle inwoners van Wakkerdam waren hun gezonde verstand verloren. Of beide, dat was ook een optie. In de hoop dat dit inderdaad een nachtmerrie was en niet de realiteit, hing Lacernella Rubra de veel te zware ambtsketting om haar nek en keek toen naar de dorpelingen. Ze probeerde zelfverzekerd over te komen, al helemaal toen ze dorpelingen hoorden schreeuwen dat er iemand moest hangen voor het vermoorden van Maxime. Dat leek haar gruwelijk, maar anderzijds kon ze zich ook wel vinden in dat voorstel - en met haar nog heel veel anderen - dus kon ze niet veel anders dan instemmen met het idee, terwijl de eerste namen al in het rond vlogen: The Painted Lady, Kili, A Lion of the Rock, Alice... Lac-... Lacernella Rubra? Het meisje met de rode mantel keek even geschrokken naar Alice. Dit was een grapje. Toch? The Painted Lady leek het er gelukkig ook niet mee eens te zijn en riep luid dat ze Alice verdacht. Tsja... Lacernella Rubra moest toegeven dat Alice zichzelf wel verdacht maakte door haar boze blik en het verdenken van de burgemeester... Maar toch... Zou de moordenaar zich juist niet proberen onopvallend te houden? Haar ogen gleden over de mensen die nog geen stem hadden laten horen of slechts gestemd hadden op iemand waar al eerder op was gestemd en bleven toen even hangen bij de groene draak. CCDragon had veel stemmen gekregen voor het burgemeesterschap... Haar ogen gleden verder. Kili, Kili verdacht ze eigenlijk ook. En... ze durfde het bijna niet te denken, zo erg deed de gedachte haar geschrikken: eigenlijk verdacht ze Lone Wanderer ook wel een beetje.

Ze zuchtte, sloot haar ogen even en opende ze toen weer, hopend dat ze het juiste besluit maakte: 'Ik verdenk Kili.'
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Lone Wanderer ma 3 maa 2014 - 19:31

De eenzame wandelaar was op zijn zachtst gezegd verrast dat sommige mensen zo snel met hun verdenkingen kwamen. Hadden ze niet zoiets als "bewijs" nodig? Vonden ze het zo makkelijk om te oordelen over de levens van anderen? Wederom was CCDragon de eerste die zich liet horen e ze liet weten dat ze The Painted Lady niet vertrouwde. Ook andere stemmen gingen op voor de Painted Lady, maar ook A Lion of the Rock, Kili en Alice werden genoemd. Hm.... 'Ik ga mee met wat tot nu toe de meerderheid is.' Maar toen liet Lacernella Rubra horen dat zij Kili als mogelijke dader zag, wat Kili en The Painted Lady op evenveel stemmen bracht, dus herstelde Lone Wanderer haar zin: 'Ik vertrouw The Painted Lady niet.'
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Kíli ma 3 maa 2014 - 22:12

Kíli stond er maar een beetje bij te kijken. Haar naam was ook een keer geroepen voor de burgemeesterschap maar ze was blij dat ze het niet geworden was. Mensen zouden alleen maar meer wantrouwig worden als de moorden daarna niet zouden stoppen.
Maar dat deed de mensen nog niet denken dat zij niet onschuldig was. Kíli een weerwolf? Ze moest haar lach in houden want dat zou haar alleen maar meer verdacht maken, maar ze was al bang in het donker. Geen haar op haar hoofd die er over dacht om 's nachts naar buiten te gaan.

Maar ook zij moest een besluit nemen, op wie moest ze gaan stemmen. Ze keek even in de rondte, Ghost en Lacernella Rubra verdachten haar. Ze schudden haar hoofd, ook zij wisten niet op wie ze moesten stemmen en namen daarom maar een naam die als eerste bij hun op zou komen. Kíli daar in tegen keek eens goed het dorpsplein rond. Wie o wie zou er een weerwolf kunnen zijn. Ze dacht alleen maar aan dat ze nog niet dood wilde dus floepte ze er uit. 'Ik denk The Painted Lady.' Ze keek even naar haar en voelde zich schuldig.
Kíli
Kíli

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 05-02-14
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland
Naam : Michelle

http://fsf.jcink.net/index.php?act=idx

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Lightning di 4 maa 2014 - 8:36

Hun burgemeester was gekozen en Lightning was blij dat het iemand was die ze wel enigzins vertrouwde. Nu was het echter tijd om iemand aan te wijzen die aan de strop moest en natuurlijk begon iedereen verschillende namen door elkaar te noemen. Vertwijfeld schoot haar blik langs iedereen wiens naam werd genoemd. Alice maakte zich verdacht door hun nieuwe burgemeester dood te willen, maar Painted Lady had de meeste stemmen. De leeuw en Kili werden ook genoemd. Ze wist niet wie het zou moeten zijn en dus besloot ze maar mee te gaan met de meerderheid. "The Painted Lady" zei ze toen ze de kans had.
Lightning
Lightning

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 29
Naam : Wazz

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Cricket di 4 maa 2014 - 8:48

De burgermeester was eindelijk gekozen en nu was het aan hen om te beslissen wie er aan de galg moet. Beslissen over leven en dood... Er werden diverse namen geroepen, luid en hard. Maar Cricket riep niet meteen. Ze bleef eerst even luisteren naar welke namen er allemaal voorbij kwamen en welke naam ze logisch vond klinken om te roepen. Uiteindelijk liet ook zij haar naam luiden. "Ik verdenk The Painted Lady!" riep ze.
Cricket
Cricket
Admin

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 08-12-13
Woonplaats : Apeldoorn
Naam : Babs

https://kickstart.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van The Painted Lady di 4 maa 2014 - 12:47

'Ik ben onschuldig!' riep de geverfde dame naar de menigte op het plein toen steeds vaker haar naam werd genoemd. 'Ik zal bewijzen dat ik een onschuldig burger ben. Vermoord mij en er zal vannacht weer iemand sterven. Laat mij leven en er zal niet één maar twee onschuldige burgers blijven leven. Ik beloof hier bij dat er vannacht niemand zal sterven zolang jullie mij laten leven. Geef je om het dorp of zelfs maar om je eigen leven, want dit kan je laatste dag zijn. Laat mij leven en verander je stem!' Toen ze haar zegje gedaan had keek ze bang het plein rond. Hopend dat ze haar zouden geloven en hun mening zouden veranderen. Deden ze dat niet dan zouden ze er snel genoeg achter komen en grote spijt krijgen.
'valar morghulis' was het laatste wat ze nog te zeggen had.
The Painted Lady
The Painted Lady

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van CCDragon wo 5 maa 2014 - 20:43

Geschokt keek CC naar de Painted Lady. Wat betekende dit? Als ze een wolf was kon ze er ook voor zorgen dat er niemand gedood werd. Eén avondje niet eten en het dorp vertrouwde haar weer. Naja, tot er weer iemand stierf natuurlijk. Of was ze misschien.. Zou dat kunnen? Er waren legendes en aangezien de weerwolven ook bestonden.. CC keek peinzend naar de Painted Lady. Het laatste wat ze wilde, was dat er een onschuldig iemand aan de galg ging en zeker niet iemand die hun eigenlijk kon helpen! "Ik, ik wil met mijn stem veranderen," sprak ze uiteindelijk. "Mijn stem gaat naar Kíli." Hun burgemeester had ook op hem gestemd en ze vertrouwde hun burgemeester.
CCDragon
CCDragon

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 03-01-14
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe / Leeuwarden
Naam : Carla

http://www.kanto-experience.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van The Painted Lady wo 5 maa 2014 - 20:59

De geverfde dame zuchtte van opluchting. Dat was een stem minder voor haar, maar ze was er nog niet, dat wist ze. Nog langer niet, maar ze bleef hopen dat er meer dorpsbewoners hun stem zouden veranderen. Ze was tenslotte onschuldig. 'Ik wil ook graag mijn stem veranderen. Ik stem op Kíli.' zei de geverfde dame uiteindelijk.
The Painted Lady
The Painted Lady

Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van BlueOreo vr 7 maa 2014 - 10:29

Goed, nu hebben we een probleempje XD
Weer werden er een hoop namen genoemd, maar vooral Kíli en The Painted Lady werden veel verdacht. Beiden kwamen uit op vijf stemmen, maar het was onmenselijk om twee mensen op te hangen. Er zou iemand uit moeten komen.

Jullie moeten nu kiezen tussen The Painted Lady en Kíli
Morgen op 8 Maart zal de verliezer worden opgehangen
Jullie begrijpen natuurlijk dat je zelf niet meer mag stemmen

Edit: Vanwegen een misverstandje kan er toch niet gestemd worden.
The Painted Lady is het meest genoemd, zij was de Heks
BlueOreo
BlueOreo

Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 23
Naam : Bregje

http://blueoreo.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Nacht 1 | Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Nacht 1 | Dag 1

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum