Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Promise Me Magic

3 plaatsers

Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Promise Me Magic

Bericht van Tick di 8 apr 2014 - 21:48





be our guest, be our guest, put our service to the test!


Realiteit is een Amerikaans plaatsje zoals elk ander: het heeft gevarieerde inwoners, vele recreatie- en werkmogelijkheden, een zorgcentrum voor de zieken en gewonden en al het andere wat je in een normale stad zou verwachten. Wat Realiteit zo bijzonder maakt, is dat de inwoners uit een andere wereld komen: de geanimeerde wereld.

Door middel van Scheuren tussen de realiteit en de geanimeerde wereld kunnen characters van je favoriete animatiefilms nu deel uitmaken van de echte wereld. Hoe ze hier mee om gaan, is volledig aan jou! Wat voor werk doen ze? Zijn ze alleen gekomen, of met andere characters van hun film? Hebben ze hun geheugen behouden of zijn ze al hun herinneringen kwijt? Het is allemaal mogelijk.

Promise Me Magic is dé place to be als je in de huid van je favoriete geanimeerde character wil kruipen, maar dan met een bijzondere twist. De echte wereld is nu ook voor hen beschikbaar! Deze wereld blijkt echter minder mooi te zijn dan waar ze oorspronkelijk vandaan komen. En waar oh waar is de weg terug?

Geïnteresseerd? Bekijk de gids, het plot en de regels, en als dit je aan staat kan je kijken welke characters er nog vrij zijn en beginnen aan je character sheet! We kijken er naar uit om je te verwelkomen! (:

[note: Niet mijn forum]
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Asami ᵴato di 6 mei 2014 - 14:54



be our guest, be our guest, put our service to the test!



We zijn weer flink wat dagen verder, en hoewel de site nog niet is uitgestorven heerst er inmiddels flinke rust. Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen! Er zijn al wat kleine veranderingen aan het plaatsvinden en het is de bedoeling dat het daar niet bij ophoudt. Grotere dingen zijn onderweg! Voor nu, een korte samenvatting:

• Er is een kleine chatbox aan de site toegevoegd die op alle pagina's zichtbaar is - mits je deze uitklapt. Gasten kunnen hier ook gebruik van maken.
• Het klimaat van Realiteit is vastgesteld als een Cfa klimaat, met warme zomers en milde winters.
• Er zijn inmiddels 17 accounts aangemaakt, waarvan er 7 af zijn! Prima werk allemaal!
• Binnenkort zal er een actief plot verschijnen voor de liefhebbers.
• Alle verlopen reservaties zijn weggehaald. Was één er van van jou, en wil je alsnog je character aanmaken? Vraag dan een nieuwe reservatie aan!

Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Asami ᵴato do 22 mei 2014 - 7:55



be our guest, be our guest, put our service to the test!



En weer een update! De site loopt nog, en we zijn niet van plan om hem te laten stoppen. We hebben daarvoor echter wel jouw hulp nodig! Zonder leden zijn we nergens, en we staan zo open mogelijk voor aanpassingen, zoals nieuwe IC gebieden of evenementen. Voorlopig is hier eerst een samenvatting van wat er nieuw is!

• De lentekermis is er nog steeds en toegankelijk voor iedereen!
• Wij hebben nu een officiële Tumblr pagina en een Facebook pagina. Vergeet niet deze te volgen en te liken!
• Ook zijn wij toegevoegd aan de Facebook pagina RPGers 4 Life!

• We hebben inmiddels 25 geregistreerde gebruikers!
• 13 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 360+ berichten geplaatst.


Waarom zou je Promise Me Magic joinen, vraag je? Nou, dat is simpel. Ten eerste speel je op Promise Me Magic, of PMS, zoals ik het afkort, één van je favoriete geanimeerde characters in de echte wereld. Wie wil dat nou niet? We hebben geen minimum aantal worden voor posts, en een makkelijk in te vullen application - die je trouwens ook mag vervangen voor je eigen table. Het gaat hier om plezier hebben met je favoriete characters, en het laten ontstaan van een geheel nieuw verhaal. Dat lijkt me een prima reden om je aan te melden~

We hopen je snel te zien!
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Asami ᵴato ma 2 jun 2014 - 23:44



   be our guest, be our guest, put our service to the test!


Ik wil hierbij een kleine oproep doen aan de mensen die zich al wel hebben aangemeld, maar niet actief zijn geworden: we missen je! Of je al je application hebt ingevuld of niet, je had vast een goed idee in gedachten bij het aanmaken van je account, en naar mijn mening zou het zonde zijn om dat idee in het niets te laten verdwijnen. Ik zou je graag terug zien op de site, en mede om deze redenen:

• De lentekermis is er nog steeds en toegankelijk voor iedereen!
• Er is een plot geïntroduceerd voor de leden om aan mee te werken. Lees meer hier. We zoeken nog steeds naar iemand die de magische steen onder zijn hoede wil nemen.
• Er is een topic aangemaakt met een lijst van de verjaardagen van alle characters. Voel je vrij om ook jouw characters er aan toe te voegen!

• We hebben inmiddels 27 geregistreerde gebruikers!
16 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 400+ berichten geplaatst.


We hopen je snel te zien!
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Asami ᵴato wo 25 jun 2014 - 23:01




be our guest, be our guest, put our service to the test!


Hallo lieve schatten! Hier is alweer een update voor Promise Me Magic. Ondanks dat de site rustig blijft, blijven we dingen vernieuwen en toevoegen. Kom dus gauw kijken!

• De lentekermis zal binnenkort sluiten. Wie het wil bezoeken zal het nu moeten doen!
• We hebben nu ook een pagina voor linkpartners en zijn op zoek naar sites om mee te linken! Contact kan via de cbox op de site, PB naar Anna Kjellberg op de site, of Sarah op Kickstart.
• Ook zijn staff applications geopend, wat betekent dat je met een beetje geluk zomaar moderator van Promise Me Magic zou kunnen worden. Is dat niet leuk? Very Happy

• We hebben inmiddels 27 geregistreerde gebruikers!
16 hiervan zijn al geaccepteerd.
• Met z'n allen hebben we al 430+ berichten geplaatst.


We hopen je snel te zien!
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Asami ᵴato do 18 sep 2014 - 10:10




be our guest, be our guest, put our service to the test!


Het is alweer een tijdje geleden dat we voor het laatst iets van Promise Me Magic hebben laten horen. Dat betekent echter niet dat we de site hebben opgegeven. In tegendeel! We zijn juist van plan om er nieuw leven in te laten stromen, maar daar hebben we jouw hulp bij nodig! Langzaam aan worden er vernieuwingen doorgevoerd: aanpassingen in gebieden, profielen, en het aller belangrijkste: een nieuwe Layout!

We zetten alles even in het kort op een rijtje.

♦ Er is een nieuwe layout ingesteld!
♦ Op het profiel is een vakje toegevoegd voor je character's themesong!
♦ Enkele accounts zonder berichten zijn verwijderd.
♦ Staff applications zijn nog steeds open!
♦ Naast staff zijn we ook altijd nog op zoek naar nieuwe leden!


Natuurlijk is dit niet waar de vernieuwingen ophouden, maar we hebben jouw hulp nodig om het tot een succes te maken. Heb je al een account, dan zien we je graag terug en zo niet, dan verwelkomen we je van harte!
We hopen je snel te zien!
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Lacernella Rubra do 18 sep 2014 - 13:40

Ik wil even zeggen... Dat ik jullie nieuwe lay out heeeuwl mooi vind. Very Happy (hoewel ik me niet kan herinneren dat die vorige mankementen had ofzo. Maar deze stijlkeuze is gewoon tof, thehe)
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Promise Me Magic Empty Re: Promise Me Magic

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum