Clockwork Angel (Engelstalig)

Ga naar beneden

Clockwork Angel (Engelstalig)

Bericht van Mouse op zo 8 jun 2014 - 19:28

Ik heb al een paar keer voorbij zien komen dat mensen best wel eens willen proberen om in het Engels te posten, maar het niet echt aandurven om zich op een Engelse site aan te melden omdat ze denken dat hun Engels niet goed genoeg is etc. Nu moet ik zeggen dat ik zelf op een paar Engelse RP sites zit en de mensen daar altijd bereid zijn om je te helpen.

Nu was eigenlijk mijn idee om er zelf eentje te starten zodat er niet teveel druk ontstaat. Ik had ergens gehoord dat mensen het wel zouden willen proberen als er een Nederlandstalige admin. Het enige probleem is dat ik het niet helemaal alleen wil opstarten. Als ik het op sites zoals Shine en stuff ga promoten, kan het zijn dat er best wat volk op af komt en dan is het best moeilijk om alles alleen te doen.

Qua concept dacht ik aan een wereld zoals in de boeken van Clockwork angel (prequel van Mortal Instruments). Het gaat zich waarschijnlijk voor het grootste deel in Londen afspelen, in een steampunk Londen. Ik heb ergens een uitgebreide tekst liggen over hoe het er juist uitziet, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Het gaat dus over de Shadowhunters, mensen en Supernaturals die er wonen en ik wilde eigenlijk iedereen hun eigen ding laten doen, zo nu en dan eens een event organiseren waarin iedereen mee kan doen. In eerste instantie wil ik er best Canons inzetten, zowel van de boeken als zelfverzonnen voor mensen die geen idee hebben voor een eigen personage. Het enige probleem is dat er een heleboel mensen zijn die de boeken niet gelezen hebben, dus misschien moet ik die van de boeken er maar uitlaten. Natuurlijk kan ik wel een uitgebreide beschrijving geven over de personage's, maar ik heb zo het gevoel dat dat zelfs niet echt genoeg zou zijn en dan zie ik die personage's liever niet gespeeld cuz they are my babies.

Nu is de vraag dus wat jullie er van vinden en of er iemand mee zou willen doen. Ik was van plan om de site op jcink te maken omdat ik het persoonlijk leuker vind om mee te werken en stuff.
Mouse

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 13-03-14
Leeftijd : 20
Naam : Kaatje =D

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Clockwork Angel (Engelstalig)

Bericht van Lone Wanderer op zo 8 jun 2014 - 21:34

Ik zou dolgraag mee willen werken aan een Engelse RPG! Van The Mortal Instruments weet ik helemaal niks, maar als je op de een of andere manier een RPG maakt die er wel op gebaseerd is, maar waarvoor je de boeken niet hoeft te hebben gelezen, zou ik dus wel willen helpen.... mits er geen karakters uit de boeken rondlopen, want ik vind het altijd leuker als mensen hun eigen karakters bedenken Razz

Maar goed, conclusie: ik ben dus wel interested ^^

It's your name they are calling... You're welcome home....
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 24
Naam : Anja

Profiel bekijken http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Bericht van Mouse op zo 8 jun 2014 - 21:51

Wat mij betreft moet je er niet echt iets van kennen. Ik ga alles zo goed mogelijk proberen uit te schrijven zodat mensen de boeken niet perse gelezen moeten hebben ^^
Mouse

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 13-03-14
Leeftijd : 20
Naam : Kaatje =D

Profiel bekijken

Bericht van Lone Wanderer op ma 9 jun 2014 - 8:59

Oke, dan ben ik nog steeds geïnteresseerd! Tenzij je natuurlijk liever iemand hebt die de boeken wel gelezen heeft Razz

It's your name they are calling... You're welcome home....
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 24
Naam : Anja

Profiel bekijken http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven