VIVERE [RPG]

Go down

VIVERE [RPG]

Bericht van Strange Encounter op wo jul 23, 2014 10:17 pm

Vivere

Naam Vivere
Soort RPG
Onderwerp Mensen, dieren & Shifters
In het kort Vivere is een paradijs waar alleen dieren kunnen komen. Echter zijn enkele mensen erachter gekomen hoe ze in het paradijs kunnen komen. Sommige dieren hebben de kracht gevormd om in een mens te kunnen veranderen, om zo Vivere te beschermen.
Link Enjoy the magic
Vivere speelt zich af in wereld waar alles net een beetje anders is. Sommige vinden het een verzonnen wereld, andere vinden het een uitweg van de realiteit. In werkelijkheid is de wereld van Vivere een ongelukje van de natuur zelf, een paradijs met gebieden onbeschadigd door de mens. Een wereld waar alleen de onschuldige zielen van dieren welkom zijn. Maar omdat mensen erachter zijn gekomen hoe ze in Vivere kunnen komen, hebben enkele dieren de kracht gekregen om zich in een menselijke huid te vormen, deze wezens worden Iowa's genoemd. Om in hun menselijke vorm te kunnen strijden tegen de mensen die proberen Vivere tot de mensen te nemen. De rede daartoe is dat de mensen hun eigen wereld hebben verwaarloosd, en nu vluchten naar Vivere. Vele mensen hebben het niet gered, maar enkele wel, en die proberen nu een leven op de bouwen in het paradijs. Maar omdat mensen ook Vivere over willen nemen, vechten de Iowa's en dieren tegen hun om Vivere te beschermen.

Talk шσʟғ to me.
Strange Encounter

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-12-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: VIVERE [RPG]

Bericht van CCDragon op wo jul 23, 2014 11:23 pm

Eerste impressie: Leuk! De header laadde een beetje langzaam en het viel me op dat de naam van de site niet op de header staat. Vind ik persoonlijk er wel bij horen. Ik vind de uitschuivende balkjes bij de boardbeschrijvingen echt super! Ik hou van dat soort codes. Alle kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd. Playlist is super. Zie een heleboel codes die ik nog niet ken [/jaloers]

Regels en uitleg zijn short en sweet, precies zoals ik het graag zie. Heb er verder niet zoveel over te zeggen Razz Looks great!

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 02-01-14
Leeftijd : 25
Naam : Carla

Profiel bekijken http://www.kanto-experience.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Strange Encounter op wo jul 23, 2014 11:25 pm

Heel erg bedankt! Zal dit ook zeker vertellen aan degene met wie ik dit forum heb gemaakt! ^^

Talk шσʟғ to me.
Strange Encounter

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-12-13

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Lone Wanderer op do jul 24, 2014 3:16 am

Heel mooi forum! Leuke codes gebruikt en het is allemaal lekker overzichtelijk.

Als ik nog wat pietluttige feedback mag geven: het hoofdmenu (index, gebruikerslijst, etc.) voelt vrij random geplaatst. Dat komt misschien ook door het ontbreken van een naam in de banner.
De uitschuifdingetjes bij de forumomschrijvingen zijn ook heel awesome, al zou ik ze persoonlijk al iets verder laten uitschuiven, zodat je al wel meteen kunt zien wat de subboards zijn, in plaats van dat je eerst alles moet hoveren om het gewenste subboard te vinden.

Verder vallen op een scherm smaller dan, say, 1000px de widgets half weg. Dat is (anders dan de pietluttige dingen die ik eerder noemde) wel weer wat belangrijker.

Well, anyway, heel mooi gemaakt!

It's your name they are calling... You're welcome home....
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 24
Naam : Anja

Profiel bekijken http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Go down

Bericht van Lacernella Rubra op do jul 24, 2014 6:21 am

Ik ga ook even alleen op de skin in, if you don't mind.
Allereerst: het ziet er echt prachtig uit, goede verwerking van codes en zelfs de playlist is niet storend (I seriously hate playlists)

Als je op zoek bent naar dingetjes om te verbeteren, en ik net als mijn bovenposter pietluttig mag zijn, dan zou ik ten eerste zeggen (en dat heb ik al eerder op dit forum gezegd, dus het zal niet als een verrassing komen): haal de hoofdletters weg bij de boardbeschrijvingen. Het ziet er mooi uit hoor, zo in hoofdletters, maar een gemiddeld mens is gewend aan kleine letters, waardoor tekst in hoofdletters verwarrend en slecht te lezen wordt. (Dit klinkt zeikerig, ik weet het, maar het is wel waar. Razz )

En nog een tweede puntje: ik zou je hoofdmenu ook één of andere fluid hover meegeven. Alle andere belangrijke links schuiven soepel uit of krijgen een ander effectje mee, maar bij het hoofdmenu is het gewoon pats, boem, link. Ik denk dat het al een verbetering zou zijn als je de kleurverandering langzaam zou laten in- en uitfaden.

Dus. Dat zijn dingen die ik persoonlijk in ieder geval zou veranderen. Verder wil ik nog even zeggen dat ik het onderwerp van de RPG heel leuk vind!

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 24
Naam : Anita

Profiel bekijken http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Terug naar boven

Permissies van dit forum: