[RPG] Magnolia, future of Fairy Tail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

[RPG] Magnolia, future of Fairy Tail

Bericht van Avengeres op di jul 29, 2014 9:59 am

Soort RPG: Fantasy, magiërs, jacht, strijd
Link: http://magnolia.actieforum.com/forum

Eens bestond er een wereld vol magie. Guilds waren opgezet om missies te volbrengen en daarbij het volk te helpen. Echter viel die wereld aan diggelen toen de oude koning stierf aan een ziekte, en een nieuwe hem opvolgde. Koning Agenor. Zijn jaloezie jegens de magiërs deed hem de wetten veranderen, naar zijn eigen hand. Magie werd verboden. Guilds werden met de grond gelijk gemaakt terwijl er jacht werd gemaakt op de magiërs. Sommigen werden opgesloten in de kerkers, anderen werden geëxecuteerd. Maar hoe hard koning Agenor zijn best deed, de magiërs verdwenen niet compleet. De overlevenden vluchtten weg, verscholen zich in de schaduwen van Magnolia. Daarom zette Agenor een speciale orde op, die het voorbeeld moest zijn voor het volk. De Akinori. Eens gevange magiërs die de kans op vrijheid kregen, zolang ze maar bleven jagen op de andere magiërs. In het diepste geheim zijn enkele magie gebruikers bij elkaar gekomen en hebben tegen alle wetten in, weer twee guilds opgestart. Ze bewapenen zich, maken zich klaar voor een bittere strijd tegen het rijk Magnolia. Zal het oude leven weer terug keren? Of verdwijnt magie volledig?

Avengeres

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-05-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: [RPG] Magnolia, future of Fairy Tail

Bericht van Avengeres op zo aug 16, 2015 6:57 am

Alle gebruikers hebben in totaal 748 berichten geplaatst
We hebben 17 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Hichigo
Avengeres

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-05-14

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van CCDragon op ma aug 31, 2015 3:46 am

Het ziet er leuk uit, maar er zijn wat dingen die me niet lekker zitten. Ten eerste is de naam. Magnolia is een stad, geen land. Het land waarin Fairy Tail zich afspeelt heet Fiore. Het feit dat je de stad en het land nu dezelfde naam hebt gegeven, maakt het alleen maar verwarrend.

Ten tweede zijn er wat lay out kwesties. Ik probeerde wat topics door te lezen, maar het lettertype is zo klein dat ik me echt in moest spannen. Ik raad je sterk aan dit 1 of 2 punten omhoog te gooien.
De achtergrond is niet groot genoeg, waardoor het herhaald word. Dit zorgt ook voor een lelijke tweedeling in kleur wegens de semi-transparante achtergrond.
Ten slotte is in je menu balk je Portal knop heel anders dan de rest, waardoor het er onaf uitziet.

Als Fairy Tail fan vind ik het hartstikke leuk om er een RPG forum over te zien! Het plot zit goed in elkaar en lijkt me zeker interessant. Als je hulp nodig bent met de skin, kan je me een berichtje sturen.

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 02-01-14
Leeftijd : 24
Naam : Carla

Profiel bekijken http://www.kanto-experience.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Bericht van Asami ᵴato op ma aug 31, 2015 9:18 pm

Een andere tip om de leesbaarheid van je forum omhoog te krikken, is door een font zonder schreef te pakken. Vooral kleine tekst wordt veel vermoeiender voor de ogen als het lettertype schreven bevat. Een font als Calibri of Verdana is vrijwel altijd wel goed. c:

Asami ᵴato

Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 05-05-14
Leeftijd : 21
Naam : Sarah

Profiel bekijken http://promise.actieforum.com/

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven