Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cricket ~!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Cricket ~! Empty Cricket ~!

Bericht van Cricket zo 15 dec 2013 - 20:04


Hello all~!

Als Admin van dit forum, leek het me ook maar tijd om mezelf eens voor te stellen. :)Sommigen van jullie zullen me al kennen, sommigen waarschijnlijk nog niet, maar dat terzijde. Mijn naam is Babs, al mag je natuurlijk ook nog steeds Cricket zeggen, en ik ben op dit moment 18 jaar oud. Ik ben geboren in Apeldoorn, Gelderland, en woon daar nog steeds. Verder, ook niet geheel onbelangrijk, ik behoor tot het vrouwelijk geslacht. xD

Ik RPG zelf nu sinds ik 11 jaar oud ben, al ben ik begonnen op Neopets, wat het eerste niveau wel een beetje aan zal geven vrees ik. Vanaf mijn 15de ben ik echt begonnen met Text-Based Forum RPG op het Warrior Cats forum. Hier ben ik nu ook uiteindelijk Admin geworden en mijn bekendste account is daar Strawberry. Verder heb ik wel op wat andere fora gezeten, maar ik ben daar helaas na verloop van tijd weer inactief geworden (Lacie op Wolfstory, Leo Sablier op Kanto Experience en vast nog wel wat andere RPG's). Maar ik zie mezelf er nog wel voor aan om ineens weer terug te springen en die karakters alsnog weer op te pakken.

Mijn overige hobbies zijn tekenen, animeren, losstaande verhalen schrijven, wandelen, hardlopen en ik wil misschien gaan schermen. (: Verder heb ik thuis één huisdier, een fox terrier genaamd Scooter. Ze is echt een kleine prinses, maar stiekem wel heel erg lief. Ik kijk ook graag anime en manga, dit is mijn lijstje tot nu toe:

Angel Beats
Avatar Legend of Aang
Avatar Legend of Korra I
Avatar Legend of Korra II
D. Gray-Man
Deadman Wonderland
Digimon Season I
Digimon Season II
Digimon Season III
Elfen Lied (Manga)
Ginga densetsu Weed
Fruits Basket
Konjiki no Zatch Bell (Manga)
Kuroshitsuji
Kuroshitsuji II
Megaman Starforce
Megaman Starforce Tribe
Mirai Nikki
Nyan Koi
Ouran High School Host Club
Pandora Hearts
Say "I love you"
Shinzo
Shugo Chara
Sword Art Online Season I
Wolf's Rain

Verder nog iets weten? Vragen staat vrij ^-^~!
Cricket
Cricket
Admin

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 08-12-13
Woonplaats : Apeldoorn
Naam : Babs

https://kickstart.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Cricket ~! Empty Re: Cricket ~!

Bericht van Strange Encounter zo 15 dec 2013 - 21:54

Hmmm misschien kan je Spirited Away nog even aan je lijstje van Anime toevoegen! Zeker een aanrader om te kijken. Oh en Vampire Knight, is ook heeel leuk ^^ Voorderest is het me een eer om je als Admin te hebben :)
Strange Encounter
Strange Encounter

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cricket ~! Empty Re: Cricket ~!

Bericht van Cricket zo 15 dec 2013 - 21:55

Haha, ik zal ze op m'n lijstje zetten! ^-^ Dan heb ik met de kerst wat om te kijken. Smile En bedankt~! Het is me een eer om je als lid te hebben. ^-^
Cricket
Cricket
Admin

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 08-12-13
Woonplaats : Apeldoorn
Naam : Babs

https://kickstart.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Cricket ~! Empty Re: Cricket ~!

Bericht van Strange Encounter zo 15 dec 2013 - 21:56

Echt no kidding. Ik had laatst Spirited Away gezien. Ondertussen al 2x. Het is een film met echt super veel awards. Een heerlijke film! Hopelijk kan ik je een beetje overtuigen  haha xD
Strange Encounter
Strange Encounter

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 15-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cricket ~! Empty Re: Cricket ~!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum