Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Enkele ideeën

2 plaatsers

Ga naar beneden

Enkele ideeën Empty Enkele ideeën

Bericht van Tick ma 22 dec 2014 - 14:54

Ik heb enkele forum-ideeën, maar ik weet niet of ik ze zal uitvoeren :/ Waarschijnlijk worden ze toch niet actief, want weinig forums worden echt goed actief :/

Idee #1: Reinooa:

Idee #2: Starpath:

Misschien dat ik dit later nog een beetje aanpas...
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Enkele ideeën Empty Re: Enkele ideeën

Bericht van Jazzy ma 22 dec 2014 - 17:04

Wow, super gave ideeën! Het is alleen al heel erg gecompliceerd en misschien moeilijk om te begrijpen voor anderen. De meest succesvolle rpg's zijn vaak redelijk simpel in hun idee. Misschien dat je daarom een aantal dingen kunt weglaten. Een tip is om je idee in één zin proberen te omschrijven (voor de mensen die geen zin hebben om een lange uitleg te lezen) en dan is het ook meteen duidelijker.

Het eerste idee vind ik iets origineler (heeft iets weg van pokemon tho?) Het tweede idee is ook heel gaaf, maar ik zie nog niet helemaal hoe dat gaat werken. Het is alleen al heel moeilijk voor mensen om plaatjes te vinden van katachtige mensen. Plus dat er al een hele grote rpg is over Warrior Cats en ondanks dat dit iets heel anders is, zullen mensen misschien toch eerder naar die rpg gaan ):

Ik denk dat je, als je er heel veel tijd & moeite in stopt, hier verder best een werkende rpg van kan maken hoor (:
En als je denkt dat het toch niet geschikt is kun je misschien zelf een verhaal schrijven met één van deze plotten. Het is beide best interessant! Dus zonde om er niets mee te doen.
Succes! ^^
Jazzy
Jazzy

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 13-04-14
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overijssel
Naam : Nadine

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum