Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hear Me Roar™

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hear Me Roar™ Empty Hear Me Roar™

Bericht van A Lion Of The Rock zo 15 dec 2013 - 20:37

Nou ik zag dat andere mensen zich voorstelde, en sommige gebruikers op dit forum ken ik geloof ik nog niet .. dus dan stel ik mij ook maar voor.

Hear Me Roar™ Tumblr_mxug9opWJZ1qhhceyo1_500

Gegroet!
Ik sta dus bekent onder de naam Lianne, ik ben achttien jaar en studeer Dier&Zorg aan het Wellant College in Gouda. Ik zit nu in mijn laatste jaar van Niveau 2 en ga daarna Niveau 3 doen. Omdat ik mijn VMBO diploma niet heb behaald moest ik dus zo laag beginnen. Oh en ja- ik ben van het vrouwelijke geslacht c:

Verder zijn mijn hobby's nou niet hobby's waarvan je zegt, productief, actief .. maar hé. Ik hou er van, so don't judge ;u; Daar valt dus onder; Lezen, Gamen, Muziek luisteren, Series kijken en eten! HUZZAH. Qua boeken vind ik alles wel leuk. Van Harry Potter tot Game Of Thrones en van Warriors tot The Fault In Our Stars. Films en Series trekken me als het horror, since fiction, fantasy of actie is~ En ik ben er zeker van dat ik nu wat vergeet in dat lijstje. Qua muziek kan je me alles voorzetten. Ik luister dubstep, rock, hardrock, hardcore, pop, Jazz, 80'ste muziek, country, soundtrack, Steampunk, Piano Soundtrack- dingen als Two Steps From Hell.. maar mijn favoriet gaat toch uit naar iets tussen Rock/Hardrock&Soundtrack. Je kunt bij mij ook rustig aankloppen voor Screamo- want sommige nummers daarvan vind ik heerlijk! n_n

Onwards!

Let's see, ik ben ook een enorme anime fan en heb er al vrij wat verorbert. Niet zo veel als Q. .. maar ik probeer het! Helaas ben ik mijn lijstje kwijt van wat ik heb gekeken en wat niet- dus dit is op de gok!  Mijn top 5 gaat als volgt;

1. Kuroshitsuji
2. Hellsing Ultimate
3. Wolf's Rain
4. Cowboy Bebop
5. Elfen Lied

Sowieso ben ik een heeeel veel vergeten .. DUS DAT WIL IK EIGENLIJK AANPASSEN MAAR HÉ. You get the point c;

Verder heb ik 4 huisdieren! No wacht! 5! Een hond, Huog. Hij is een Bassed Fauve The Bretagne, als ik dat zo goed spel *kijkt naar een bepaald iemand*, familie van de Bassed Hound dus hij is erg laag op zijn poten, enorm koppig en zo lui als de neten. Dan hebben we Dirk, onze anderhalf jarige kater die zich gedraagt alsof hij te goed is voor deze wereld. Zo behandel ik hem ook- daar niet van. Dan hebben we Drumstick, de half jaar oude Russische Dwerghamster c: Hij is erg zelfstandig maar ook erg lief, vanaf het begin al. Last but not least- Een dikke tweekleur cavia Tyrion en zijn maatje Drogo, de langhaar drie kleur. c; Foto's staan toevallig al in het Tea Room'tje ergens rond pagina 10. De rest upload ik nog wel later.

NU DAN! Omdat het laat is rondt ik het hier bij af c:
als er vragen zijn, brandt los. Games en zo moet ik ook nog opnoemen aangezien dat ook een hobby is. Vorige rpg's ook nog dus- roep maar! 8D

Greetings
- Lianne


Hear Me Roar™ Tumblr_mbn5dkfobg1r1mr1po1_500
A Lion Of The Rock
A Lion Of The Rock

Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 28
Naam : Lianne

http://roaringwithpride.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear Me Roar™ Empty Re: Hear Me Roar™

Bericht van Cricket di 24 dec 2013 - 15:46

Liaaan =w= Ik ken je natuurlijk al, maar alsnog welkom deary~! Ik hoop je hier nog vaak te zien. :3

-Babs (Is slecht in begroetende teksten)
Cricket
Cricket
Admin

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 08-12-13
Woonplaats : Apeldoorn
Naam : Babs

https://kickstart.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum