Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)  Empty Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)

Bericht van MichelleBeekhuizen19 zo 18 dec 2016 - 11:24

Hallo allemaal,

Ik zoeken mensen die samen met mijn een RPG forum willen opbouwen. Ik weet nog geen onderwerp ervoor. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die willen helpen! Reageer maar! Hieronder staat een vragenlijst waar jullie antwoord kan geven.

Met vriendelijke groet,
Michelle Beekhuizen

Code:
[b]Waar kun je mee helpen?:[/b] Layout, schrijven idee uitschrijven, Admin, Modereren en overige dingen
[b]Ervaring/voorbeelden:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
MichelleBeekhuizen19
MichelleBeekhuizen19

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-12-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)  Empty Re: Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)

Bericht van Ferriswheel wo 28 dec 2016 - 22:45

Waar kun je mee helpen?: Hi Michelle, ik heb helaas geen tijd om je actief te helpen met het forum, maar ik kan je ten eerste aanraden om de naam van je forum te veranderen naar divergent in plaats van devengent. Ik heb lange tijd geleden een Divergent forum gehad, waar nu niets meer mee gebeurd. Als je wilt kun je een kijkje nemen. Als het je bevalt wat je ziet, kun je me toevoegen op je eigen forum en dan kan ik mijn skin op jouw forum plaatsen. Je kunt het zelf dan natuurlijk altijd nog aanpassen.
Ervaring/voorbeelden: http://divergentrpg.actieforum.com/

Edit: Waarvoor is de poll? c:
Ferriswheel
Ferriswheel

Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 26-06-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Ergens op de wereld
Naam : Vera

http://www.divergent.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)  Empty Re: Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)

Bericht van MichelleBeekhuizen19 do 29 dec 2016 - 11:16

Ik weet het niet meer waarom

Ik ga je toevoegen op mijn forum
MichelleBeekhuizen19
MichelleBeekhuizen19

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 18-12-16

Terug naar boven Ga naar beneden

Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)  Empty Re: Team gezocht (voor mijn nieuwe forum)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum