Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[suggestie] Faceclaim directory forum

2 plaatsers

Ga naar beneden

[suggestie] Faceclaim directory forum Empty [suggestie] Faceclaim directory forum

Bericht van Asami ᵴato za 14 jul 2018 - 21:04

Allereerst was dit het beste forum wat ik kon vinden voor een suggestie als deze, mocht het niet de juiste plek zijn voel je dan vrij om het te verplaatsen!

Ik had het idee om een forum op Kickstart toe te voegen waar mensen faceclaims kunnen plaatsen, zodat het voor anderen misschien makkelijker wordt om een gezicht te vinden bij een personage idee wat ze hebben. Ik ben me er bewust van dat hier al heel veel sites voor gebruikt kunnen worden en als dat een sterk genoeg tegenargument is om het niet te doen dan begrijp ik dat volkomen. Wel wil ik het voorstel nog steeds doen, omdat het naar mijn idee wel past bij wat Kickstart representeert c:
Als alternatief (of als aanvulling!) kan er een topic gemaakt worden met een lijstje van sites waar je al heel veel faceclaims kan doorspitten.


Laat gerust weten wat jullie er van vinden, zelfs als het geen idee blijkt te zijn wat bij Kickstart past! Dan heb ik het in elk geval voorgesteld ^^
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

[suggestie] Faceclaim directory forum Empty Re: [suggestie] Faceclaim directory forum

Bericht van Tick za 14 jul 2018 - 21:28

Ik vind dit zeker een leuk idee en zal er zo snel mogelijk iets mee doen. Bedankt voor het voorstel.
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum