Gûl Isil

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Gûl Isil

Bericht van Mindstorm op wo jan 22, 2014 5:07 am

Ik zag net dat ik helemaal vergeten was om een informatietopic over Gul Isil te plaatsen! : O Hierbij dus alsnog een topic, wordt vooral lid! : D

http://w11.zetaboards.com/Gul_Isil/

Gûl Isil is een school-RPG in een magische fantasy-wereld. Het is een magische verzamelplaats waar je sportleraar een demon is, die gym letterlijk in een hel verandert, waar klasgenoten die met water in aanraking komen, plotseling een vissenstaart kunnen ontwikkelen en waar over sommige docenten het gerucht gaat dat ze ouder zijn dan de stenen van het kasteel.

Het landgoed Gûl Isil bestaat al enkele duizenden jaren en was de traditionele verblijfplaats van de familie Isil, een geslacht van sterke magiërs. Op een gegeven moment wist een groep barbaren hen echter tot slaaf te maken om zo macht te krijgen over hun gaven. Na jaren als slaaf te zijn gehouden, wist Feníx Isil I als enige te ontsnappen. Hij reisde de wereld rond en kwam erachter dat magie vrijwel niet meer werd gebruikt, behalve voor de meest simpele dingen. Daarom besloot hij een school op te zetten op de plek waar zijn familie vroeger woonde. Het landgoed, dat zich tussen Portugal en Spanje bevindt, trok allerlei magische wezens aan. Zo werd het bekend als Gûl Isil, School voor Begaafden.

Je kunt hier lessen volgens zoals Atlanteaans, Magiespreuken voor Beginners of Gevorderden, Verdedigings- en Aanvalstechnieken, maar ook Filosofie, Muziek, Engels en Nederlandse Taal. Er lopen verschillende wezens en rassen rond op Gûl Isil. Zo kan je buiten een mens bijvoorbeeld ook een demon, engel, elf of meermin spelen. Je kunt eventueel in overleg zelfs een ras aan de lijst toevoegen. Kinderen kunnen op Gûl Isil terecht als ze 14 zijn en als alles goed gaat, zijn ze 20 als ze klaar zijn met school, maar ook hierop zijn uitzonderingen mogelijk. Er zijn op het moment ook nog een aantal vacatures voor docenten. Als docent ben je overigens niet noodzakelijk ook moderator.

Laatst aangepast door Mindstorm op do jan 23, 2014 3:30 am; in totaal 1 keer bewerkt

Mindstorm

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 23-12-13
Leeftijd : 27

Profiel bekijken http://w11.zetaboards.com/gul_isil

Terug naar boven Go down

Re: Gûl Isil

Bericht van Tick op wo jan 22, 2014 6:15 am

Een linkje zou handig zijn ^^

Aantal berichten : 520
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 19