Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

{Lay-Out Help} Those damn codes .w.

2 plaatsers

Ga naar beneden

{Lay-Out Help} Those damn codes .w. Empty {Lay-Out Help} Those damn codes .w.

Bericht van Allonsyx za 14 dec 2013 - 19:53

Ik drop hier eventjes dezelfde vraag als dat ik op het ondersteunforum heb gedaan, bespaard me tijd xD

Hey!

Ik heb een vraagje. Ik werk nu voor het eerst met PunBB en het gaat aardig goed. Ik krijg alleen één ding niet veranderd.

Dit:

Zoals te zien is, is de kleur van het profiel zwart, evenals de tekst, waardoor het niet meer te lezen is.
Ik kan in mijn codes niet terug vinden waar ik dit kan veranderen, vandaar dat ik hier heen kom x'D

Oh, en de tabs erboven, die krijg ik ook niet veranderd.

Hopelijk kunnen jullie me helpen~

--

Perhaps you can help me x'D Otherwise I just can't finish it ;w;
Allonsyx
Allonsyx

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-12-13
Naam : Quinty

Terug naar boven Ga naar beneden

{Lay-Out Help} Those damn codes .w. Empty Re: {Lay-Out Help} Those damn codes .w.

Bericht van Lone Wanderer zo 15 dec 2013 - 17:20

Als je een linkje stuurt met je forum, wil ik er best even naar kijken. Ik ben alleen phpBB gewend, maar volgens mij verschilt punBB niet eens zo heel veel, maar om dat zeker te weten moet ik het forum (of een willekeurig punBB forum, for that matter) dus even zien Razz
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

{Lay-Out Help} Those damn codes .w. Empty Re: {Lay-Out Help} Those damn codes .w.

Bericht van Allonsyx zo 15 dec 2013 - 18:02

Ik zal je de link in PM naar je toesturen (:

En thanks ^^'
Allonsyx
Allonsyx

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-12-13
Naam : Quinty

Terug naar boven Ga naar beneden

{Lay-Out Help} Those damn codes .w. Empty Re: {Lay-Out Help} Those damn codes .w.

Bericht van Lone Wanderer zo 15 dec 2013 - 18:24

Voor de tabs, kijk eens in de css of je dit kunt vinden:

#tabs ul li a{

Als het goed is kun je daar de background-color van de tabs veranderen (tenzij alle kleuren in de kleurentab naast de css zijn aangepast, dan staat het natuurlijk niet in de css XD). Dat andere gedeelte lukt me niet om te vinden, omdat ik zelf natuurlijk geen profiel heb op het forum en dan zou ik me moeten aanmelden. However, misschien iets waar je wat aan hebt: zoek in de css naar de kleur die je wilt veranderen, in dit geval zou je dan naar dit moeten zoeken:

Code:
background-color: #000

En dan is het gewoon een kwestie van even proberen en logisch inzicht wat betreft de namen om te zien welke je precies moet veranderen.

Ik hoop dat je zo weer wat verder kunt komen ^^
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

{Lay-Out Help} Those damn codes .w. Empty Re: {Lay-Out Help} Those damn codes .w.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum