Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[Gezocht] frozen characters!

2 plaatsers

Ga naar beneden

[Gezocht] frozen characters! Empty [Gezocht] frozen characters!

Bericht van Asami ᵴato ma 2 jun 2014 - 0:02


Small note beforehand!
Ik zoek dus naar mensen om verschillende characters te bespelen op Promise Me Magic. Ik zou het waarderen als je de regels en het plot van de RPG doorleest voor je één van deze characters aanvraagt. Ook zoek ik toch eigenlijk wel naar mensen met een bepaalde hoeveelheid RPG ervaring. ABN is een must, maar laat je vooral niet afschrikken: nooit geschoten altijd mis! C:
Also, alleen de characters hier vermeld zoek ik echt naar. Anna ben ik zelf, en Elsa en Kristoff zijn al bezet. Characters als de Duke en de oude Koning en Koningin van Arendelle mogen ook though!


Hans! Hanshanshans. Hij is eigenlijk heel belangrijk voor Anna, omdat zij en Elsa nog denken dat hij haar verloofde is. Anna houdt van Hans, al is ze dat op het moment even vergeten, en zou maar al te graag weer bij hem zijn. Een beetje romantiek zou sowieso haar leven wat opschudden.

Ook wil ik hem hebben voor haar verhaallijn, mede omdat zijn echte intenties nog niet duidelijk zijn voor de zusjes. Op zich zou hij niet nodig zijn, maar dan is alles zo vol met zielige drama. Wat actie er tussendoor zou niet verkeerd zijn. :’) Bovendien lijkt hij me over het algemeen een heel leuk karakter om wat dingen mee in de war te schoppen. Leef je uit!

Voor Hans heb ik liever dat hij zijn geheugen houdt, zodat zijn snode plannetje in stand blijft. Ook lijkt het mij leuk als hij samen met Elsa gaat werken om te weten te komen hoe ze terug moeten komen in de geanimeerde wereld, hoewel dit natuurlijk met Elsa besproken moet worden. Ik sta verder overal voor open, dus als het voor jou beter uitkomt dat hij zijn verleden is vergeten kan ik daar ook mee leven <3


Ondanks dat Anna Olaf en Sven nog niet zo lang kent, is ze ontzettend gehecht aan ze geraakt. Ze is ze nu misschien vergeten, maar het lijkt me geweldig om haar met op zn minst één van de twee te herenigen. Ik denk dat ze haar goed kunnen helpen bij het terugvinden van haar geheugen - vooral Olaf, omdat hij oorspronkelijk uit haar kindertijd komt.

Voor beide maakt het me totaal niet uit wat je met ze doet. Geheugenverlies heb ik geen voorkeur voor, en allebei hebben een persoonlijkheid waar je gewoon plezier mee moet hebben. Ik heb heel benieuwd hoe ze met hun nieuwe mensenlichaam om gaan, haha <3 Ik denk dat het voor Anna heel leuk gaat zijn om een van deze twee weer terug te zien, zelfs al zal ze ze niet meteen herkennen (‘:
Asami ᵴato
Asami ᵴato

Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 06-05-14
Leeftijd : 27
Naam : Sarah

https://tigerteeth.jcink.net/index.php

Terug naar boven Ga naar beneden

[Gezocht] frozen characters! Empty Re: [Gezocht] frozen characters!

Bericht van maxime ma 2 jun 2014 - 16:50

Ik ben zelf al lid daar en ik kan het al moeilijk onderhouden sorry.

maxime

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum