Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Proboards / Actieforum

4 plaatsers

Ga naar beneden

Proboards / Actieforum Empty Proboards / Actieforum

Bericht van Thunder Rose vr 14 feb 2014 - 15:50

Hey,

Ik ben bezig aan een 'comeback' voor mijn oude forum, maar het is van proboards. Ondertussen heb ik wel al ondervonden dat je met actieforum veel meer mogelijkheden hebt. Wat zouden jullie doen? Proberen om de layout toch echt mooi te krijgen met proboards, of een nieuw forum aanmaken met actieforum? Of hebben jullie zelf nog een andere site voor het aanmaken van fora, zeg maar?

Thunder Rose / Lis
Thunder Rose
Thunder Rose

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Terug naar boven Ga naar beneden

Proboards / Actieforum Empty Re: Proboards / Actieforum

Bericht van Lacernella Rubra vr 14 feb 2014 - 15:52

Ligt eraan wat de verschillen zijn tussen actieforum en proboards. Ik heb zelf nooit proboards gebruikt (althans, niet dat ik me kan herinneren), maar ik zou als ik jou was gewoon voordelen en nadelen afwegen. Wat kan proboards dat actieforum niet kan en andersom? Wat heb je per se nodig om je forum goed te laten werken? (Sommige hosts ondersteunen bijv. geen sub-sub-boards, als jij die wel nodig hebt, dan moet je een andere host zoeken, dat soort dingen).
Lacernella Rubra
Lacernella Rubra
Moderator

Aantal berichten : 250
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 31
Naam : Anita

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/

Bericht van Cricket vr 14 feb 2014 - 18:06

Ik heb zelf wel eens met proboards gewerkt en er zitten zowel nadelen als voordelen aan proboards. ^^ Het voordeel is dat, als je weet waar je moet zoeken, je echt hele mooie layouts gewoon kunt 'installeren' eigenlijk. Hele andere koek dan de skins die je van Hitskin kunt halen. Maar je hebt minder dingen voor RPG's, zoals bijvoorbeeld een karakterkaart op je profiel.

Ik heb zelf al een tijdje niet met proboards gewerkt en er is een hele nieuwe versie uitgekomen, dus ik weet niet de exacte details, maar is zeker een goede host, vind ik dan. Smile
Cricket
Cricket
Admin

Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 08-12-13
Naam : Babs

https://kickstart.actieforum.com

Bericht van Mindstorm za 15 feb 2014 - 13:35

Ik heb proboards alleen als forumlid gebruik en nooit als admin, dus daar kan ik weinig over zeggen, maar ik vind proboards misschien nét iets gebruiksvriendelijker naar leden toe..
Maargoed een nieuwe host is uiteindelijk altijd een kwestie van wennen, dus misschien moet je ook even bedenken of je oude leden nog terug gaan komen als het een nieuwe host wordt. (Het klinkt heel stom, maar sommige forummensen zijn echte gewoontedieren en die registreren zich dan niet als het een andere host is. Ik weet niet of dat voor jouw forum een gevaar is though.)

Mindstorm

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 23-12-13
Leeftijd : 33

http://w11.zetaboards.com/gul_isil

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: