Aanmeldtopic WvW2
+16
BlueOreo
Malyumkin
maxime
Fíli
Kíli
CCDragon
Tick
Lightning
AngelOfTheLord
GhostAttack
Lone Wanderer
Chaer
RainbowHood
The Painted Lady
Cricket
Lacernella Rubra
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Aanmeldtopic WvW2
Oeh, deze keer doe ik ook mee!
Lucy- Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 24
Naam : The Little FandomCat (aka Cato)
ik heb gisteren op internetgelezen dat de uitbreidingsset met de beroepen het dorp heet.
echt ik vind die zo leuk.
echt ik vind die zo leuk.
maxime- Aantal berichten : 545
Leeftijd : 31
Wanneer gaan we trouwens beginnen met de volgende ronde?
Of stond dat ergens?
Of stond dat ergens?
The Painted Lady- Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 33
Ik dacht dat het ergens stond, maar ik kan het niet vinden, dus het zal er wel niets staan XD Anyway, Anita is ziek at the moment, dus ik denk dat ze nog even wacht tot ze überhaupt weer langer dan een kwartier achter de computer kan zitten zonder duizelig/misselijk/whatever te worden
Oké, prima! =D In dat geval laat ik het verder helemaal aan jou over (tenzij je hulp nodig hebt, ofc) en schrijf ik mezelf ook in. x'd
Ik deed het zo:
- Je maakt een lijstje met alle rollen
- Je maakt een lijstje met alle deelnemers en nummert alle deelnemers (heb in de eerste post van dit topic de deelnemers (nog zonder mezelf!) op een rijtje gezet).
- Vervolgens ga je naar http://www.random.org/ en "generate" je een nummertje voor elke rol die ingevuld moet worden.
Mocht het principe nog niet duidelijk zijn: je koppelt dus een random nummer (die weer gekoppeld is aan een persoon) aan een rol.
Gaat het zo lukken? Ook met het uitzoeken van welke rollen wel en welke niet gebruikt moeten worden? Zo niet, dan zeg je het maar! =)
- Je maakt een lijstje met alle rollen
- Je maakt een lijstje met alle deelnemers en nummert alle deelnemers (heb in de eerste post van dit topic de deelnemers (nog zonder mezelf!) op een rijtje gezet).
- Vervolgens ga je naar http://www.random.org/ en "generate" je een nummertje voor elke rol die ingevuld moet worden.
Mocht het principe nog niet duidelijk zijn: je koppelt dus een random nummer (die weer gekoppeld is aan een persoon) aan een rol.
Gaat het zo lukken? Ook met het uitzoeken van welke rollen wel en welke niet gebruikt moeten worden? Zo niet, dan zeg je het maar! =)
Dat gaat me wel lukken ^^
Edit: De rollen zijn verdeeld, morgen krijgen jullie en pb'tje
Edit: De rollen zijn verdeeld, morgen krijgen jullie en pb'tje
oke is goed.
maxime- Aantal berichten : 545
Leeftijd : 31
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Aanmeldtopic WvW
» Aanmeldtopic Mini RPG
» Aanmeldtopic Grand List
» Herd of the The Shimmer Valley (Aanmeldtopic)
» Aanmeldtopic Mini RPG
» Aanmeldtopic Grand List
» Herd of the The Shimmer Valley (Aanmeldtopic)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: