Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Idee.{Wolf-Lynx rpg}

4 plaatsers

Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Amaw wo 2 jul 2014 - 22:01

Ten eerste,sorry voor mijn plotselinge binnenval, maar ik had deze site niet nodig.Tot nu! Ik ben Aimée van Warrior Cats(Ratbite), dus dan weet je wie ik ben.

Ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd over een rpg over wolven en lynxen verwikkeld in een oorlog.


Last Dreams
Vele jaren geleden, zo lang geleden dat geen wolf of lynx weet wanneer precies,waren Thunder en Shira goede vrienden van elkaar. Hoewel Thunder een wolf was en Shira een lynx, waren ze elkaar beste vrienden. Beide waren verjaagd van hun leefgebied en besloten om een nieuw rijk op te zoeken. Hun zoektocht slaagde, ze vonden het ware paradijs. Het land werd Viltis genoemd, wat Litouws is voor hoop. Al vlug kwamen ook hun vrienden en de wolven gingen roedels vormen. Jarenlang ging het goed, totdat de lynxen zich beklagen dat de wolven met hun roedels te veel leefgebied en prooi innamen. Het brak uit tot een oorlog. De normaal gesproken solitaire lynxen begonnen clans te vormen om de wolven beter aan te kunnen. Elke dag waren er wel gevechten tussen clans en roedels en het was een donkere tijd. In die tijd kwamen drie vredeperiodes. De eerste door het verlies van een wolf en een lynx die beiden vrede wouden stichten. De tweede omdat er weer prooi in overvloed was en dan de derde. Deze vredeperiode is gelegd omdat men de oorlog zat was en er teveel doden vielen. In die zitten we nu. Het is weer vrede tussen lynx en wolf,maar de stemming is slecht en elk moment kan het geweld weer opladen.



In Last Dreams speel je of een wolf of een lynx. Ben jij het eens met de strijd of strijd je eigenlijk voor eeuwige vrede?

Dit is dus het idee eigenlijk^

Ik zoek vooral iemand voor de layout en iemand die mee kan denken over de ideeën. (mogen natuurlijk dezelfde zijn)

Groetjes,
Aimée
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van ColdWind do 3 jul 2014 - 21:11

Ciao Aimée!

Ik vind het wel een leuk idee, slim dat je er ook een soort van verhaaltje omheen hebt bedacht. Dat houd het in ieder geval al weer wat actiever dan als je dat niet hebt. Op zich is het ook wel slim dat er wolven EN lynxen zijn. Al ben ik bang dat er al snel meer wolven dan lynxen zullen zijn. Ook heb ik al wel meerdere wolven en lynxen rpg's ten onder zien gaan aan inactiviteit, dus ik hoop erg voor je dat je die van jou dan actief kan houden.

Eigenlijk ben ik altijd wel in voor helpen met ideeën. Als de rpg word gemaakt meld ik me waarschijnlijk wel aan, en kan dan misschien nog wat helpen met ideeën.
ColdWind
ColdWind

Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-05-14
Leeftijd : 25
Naam : Anouk {Kaio}

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Sett do 10 jul 2014 - 18:43

Ik zou ook wel willen helpen met ideeën (ik ben niet echt goed met layouts) en zal me zeker aanmelden als je de site aanmaakt.
Sett
Sett

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 11-04-14

http://quiethowling.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Amaw zo 20 jul 2014 - 22:14

@Anouk, ik ben bang dat dat er ook aankomt en ik zal dan ook een maatregeling toe passen als het moet.
Ik wil graag een actieve site kunnen maken, dus daarom zoek ik speciaal naar iemand die zich met het layout kan bezighouden/helpen.

Maar iemand voor plannen is ook altijd welkom.
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Lone Wanderer ma 21 jul 2014 - 9:26

Ik kan en wil best helpen met de layout, maar ik heb verder niet echt tijd om actief te worden op het forum (nja, nu in de vakantie misschien wel, maar daarna waarschijnlijk niet meer xD). Als dat geen probleem is, wil ik graag de layout maken Smile
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Amaw ma 21 jul 2014 - 11:08

@Anja, dat is goed, maar zou je wat voorbeelden kunnen laten zien?
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Lone Wanderer ma 21 jul 2014 - 11:15

Ehm... bedoel je voorbeelden van welke skins ik al eerder gemaakt heb (hongerspelenrpg.com), of van wat voor ideeën ik heb voor jouw site? XD Want in het laatste geval wil ik wel eerst even met je overleggen over wat voor sfeer je wilt dat je forum heeft (aka: moet het heel donker zijn, of juist licht... wil je widgets... of maakt het je allemaal niets uit, als het er maar mooi uit ziet, etc... ) :3
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Amaw ma 21 jul 2014 - 11:47

Ik heb je site bekeken, en vind het mooi.

ik wil graag een beetje tussen donker en licht in en widgets zijn erg welkom
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Lone Wanderer ma 21 jul 2014 - 19:33

Welke forumversie wil je eigenlijk gaan gebruiken? PhpBB2? Of 3? Of gebruik je een heel andere host?
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 30
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Amaw di 22 jul 2014 - 12:01

Ik gebruik meestal de eerste.

Maar ik moet nog wat andere dingetjes regelen, dus het kan even duren
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Idee.{Wolf-Lynx rpg} Empty Re: Idee.{Wolf-Lynx rpg}

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum