Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht Empty Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

Bericht van Amaw do 10 aug 2017 - 23:13

Okay luitjes, ik heb jullie hulp toch weer eens nodig.

Laten we beginnen bij het begin en eens wat over Maldini Academy vertellen.

Maldini Academy mag klinken als een normale school voor de normale mens, maar wie hier naar toegaat weet dat niks minder waar is. Natuurlijk, er worden veel dezelfde vakken gegeven, maar die zijn ook voor criminelen verplicht hier, want goed je talen kennen en sommen kunnen oplossen is wel handig in je speciale vak.

Maldini Academy, opgericht door Romeo Maldini, een van de meest beruchtste schurken ooit, is een school die zich richt op het opleiden van criminelen. Van dieven tot moordenaars. Van hackers tot oplichters, hier worden de beste klaargestoomd om de nieuwe wereld van criminaliteit aan te kunnen.

Okay, dit is even nog een ruwe schets van het idee, maar het gaat dus om een school voor toekomstige schurken wat een ruim aanbod zal geven voor studies.

Ik zoek voornamelijk iemand om me te kunnen helpen met het layout en vooral het coderen.
Ook zoek ik eventuele mensen om mee te helpen met verdere ideeën voor de site.

Als je interesse hebt, hoor ik het graag.

Hier is de link alvast, ik moet nu nog wel aan de layout beginnen btw: http://maldiniacademy.actieforum.com/

hopelijk tot ziens
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht Empty Re: Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

Bericht van Tick zo 13 aug 2017 - 12:16

Ik vind het een erg interessant idee!!
Al weet ik niet zeker of ik je kan helpen ^^"

Ik kan op zich wel een lay-out proberen te maken/aanpassen, maar ik weet niet of ik daar de tijd/inspiratie/zin voor heb (en mijn lay-out maak skills zijn een beetje roestig geworden omdat ik een tijdlang niks met codes en forums maken heb gedaan), sorry.
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht Empty Re: Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

Bericht van Amaw zo 13 aug 2017 - 14:07

bedankt voor je aanbieding, op zich wil ik eerst zelf kijken of een layout lukt, maar hulp met codes kan ik eventueel wel gebruiken?
Amaw
Amaw

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-12-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht Empty Re: Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

Bericht van Tick zo 13 aug 2017 - 14:11

Wat voor codes bedoel je precies? Voor dingen zoals sheets? Of bedoel je de codes van de lay-out zelf?

Ik kan voor beiden wel helpen (:
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht Empty Re: Maldini Academy: Hulp voor layout en meer gezocht

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum