Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

{Staff Search} Hidden in the crowd

Ga naar beneden

{Staff Search} Hidden in the crowd Empty {Staff Search} Hidden in the crowd

Bericht van Tick za 14 jul 2018 - 19:54

Hidden in the crowd is een forum waar ik een beetje mee bezig ben, maar liever niet alleen aan werk (want wie weet hebben anderen nog leuke ideeën om toe te voegen).

Over Hidden in the crowd:
Het idee dat ik tot nu toe heb is dat het waarschijnlijk een soort slice of life RP zal worden die zich voornamelijk afspeelt in een dorp (placeholder naam voor het dorp is momenteel Fenlakes) waar zowel mensen als elementals wonen. Elementals zijn in dit geval magische wezens die bestaan uit een bepaald element, maar aangezien het nog een relatief jonge soort is die niet door alle mensen geaccepteerd wordt gebruiken de meeste elementals een deel van hun magie om te shapeshiften naar een menselijke vorm. Het bestaan van elementals is niet algemeen bekend in het dorp, er zijn een aantal mensen die er vanaf weten en het merendeel van hen mag de elementals niet bepaald. Op het forum zelf is het spelen van zowel elementals als mensen een optie.
Het forum zal animanga (getekende) faceclaims gebruiken.

Wat ik zoek:
Iemand (mag ook meer dan één persoon zijn) die mij willen helpen met het uitwerken van dit idee en het runnen van het forum (dat op jcink gehost is).



Mocht je interesse hebben om te helpen, laat het dan weten :3
Tick
Tick
Admin

Aantal berichten : 551
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 25
Naam : Mari

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum