[PREVIEW] Pokémon;; The Dark Days
+2
The Painted Lady
CCDragon
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
[PREVIEW] Pokémon;; The Dark Days
Na alle enthousiaste reacties in het discussie topic, ben ik langzaamaan gaan bouwen aan het forum. Ben al een heel eind, maar de informatie moet nog even geordend en afgeschreven worden. Toch wilde ik even laten zien hoe ver ik ben n.n
Banner
OOC boards
Enkele IC boards
Board mouseover
Who is online
Hoop dat jullie het mooi vinden worden! Tips zijn zeer welkom.
Banner
- Spoiler:
OOC boards
- Spoiler:
Enkele IC boards
- Spoiler:
Board mouseover
- Spoiler:
Who is online
- Spoiler:
Hoop dat jullie het mooi vinden worden! Tips zijn zeer welkom.
Re: [PREVIEW] Pokémon;; The Dark Days
Wauw, mooie skin. Ik denk je beste tot nu toe.
Ik heb één opmerking. De strook op je banner mag van mij wel iets groter, nu valt het stukje admin erbuiten en dat vind ik een beetje slordig. Voor de rest erg mooi.
Ik heb één opmerking. De strook op je banner mag van mij wel iets groter, nu valt het stukje admin erbuiten en dat vind ik een beetje slordig. Voor de rest erg mooi.
The Painted Lady- Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 33
Dankje! Het probleem met het menu is dat ik een code gebruik die ik niet goed ken (normaal verhoog ik het menu via de templates, dit is gedaan via CSS). Ik kan de ruimte tussen de kopjes wel groter maken, maar niet kleiner :/ Bijvoorbeeld de 'index' en 'gebruikers' staan heel ver uit elkaar. Ik zal wel even hulp vragen in het coding gebied (:
Hmm, bij mij werkte het altijd wel om de volgorde van het menu te veranderen, gewoon bij menu opties. Misschien dat dat bij jou werkt? ^^ Voor nu ziet het er heel erg goed uit verder!
Ik vind de skin erg overzichtelijk en goed in elkaar gezet. Persoonlijk hou ik niet van de kleuren, maar dat is écht puur persoonlijk xd De banner vind ik ook heel awesome. Realistische Pokémon zijn gewoon heel awesome, non? Voor tips zou ik echt niets weten, ik heb geen verstand van al die codes en gedoe:( Verder zie ik er naar uit om de rest van het forum te zien!
Hihi, mag ik gaan zeuren? Allereerst: ik vind het echt een mooie skin. Zoals Painted Lady al zei; misschien wel één van je mooiste tot nu toe ^^ Maar ik zou gaan zeuren, dus dan doe ik dat ook:
Ik zou de achtergrondkleur van de mouseovertekst groenig maken; dezelfde kleur als je board, of misschien ietsje donkerder, maar in ieder geval niet wit. En de tekstkleur van de mouseover zou ik ook wat donkerder maken. Ik denk dat een hele donkere bruin wel mooi zou zijn.
As for the rest: de linkkleuren zijn nu grijzig. Voor de banner is dat wel mooi, maar het kleurt niet mooi met het groen van de boards, vind ik. Ik zou daar denk ik een hele lichte groen of misschien wit voor nemen.
En tenslotte: ik zou de who-is-online afbeelding wat kleiner maken. Ik zou hem óf het halve statistiekenvak laten innemen, óf éénderde.
Dat was het. Misschien waren het dingen waar je zelf nog mee bezig was, maar goed, dan heb ik het alsnog even gezegd XD But anyway; het komt er mooi uit te zien!
Oh! Nog iets wat jij waarschijnlijk niet ziet: als ik naar het forum zelf ga, dan staan de board-namen net iets links van de board-afbeeldingen, omdat ik een groter scherm heb dan jij. Nu is het niet super erg of zo, maar ik zou als ik jou was het forum ook eens op een groter scherm bekijken, zodat je weet hoe het er dan uit ziet. Persoonlijk neem ik altijd het zekere voor het onzekere en geef ik het forum een vaste breedte mee in plaats van een percentage. [/zeurmodusuit]
Ik zou de achtergrondkleur van de mouseovertekst groenig maken; dezelfde kleur als je board, of misschien ietsje donkerder, maar in ieder geval niet wit. En de tekstkleur van de mouseover zou ik ook wat donkerder maken. Ik denk dat een hele donkere bruin wel mooi zou zijn.
As for the rest: de linkkleuren zijn nu grijzig. Voor de banner is dat wel mooi, maar het kleurt niet mooi met het groen van de boards, vind ik. Ik zou daar denk ik een hele lichte groen of misschien wit voor nemen.
En tenslotte: ik zou de who-is-online afbeelding wat kleiner maken. Ik zou hem óf het halve statistiekenvak laten innemen, óf éénderde.
Dat was het. Misschien waren het dingen waar je zelf nog mee bezig was, maar goed, dan heb ik het alsnog even gezegd XD But anyway; het komt er mooi uit te zien!
Oh! Nog iets wat jij waarschijnlijk niet ziet: als ik naar het forum zelf ga, dan staan de board-namen net iets links van de board-afbeeldingen, omdat ik een groter scherm heb dan jij. Nu is het niet super erg of zo, maar ik zou als ik jou was het forum ook eens op een groter scherm bekijken, zodat je weet hoe het er dan uit ziet. Persoonlijk neem ik altijd het zekere voor het onzekere en geef ik het forum een vaste breedte mee in plaats van een percentage. [/zeurmodusuit]
Bedankt voor jullie feedback (: Ik ga er binnenkort even naar kijken Anja. Alleen hoe zet je je forum op een vaste breedte ipv percentage?
Ik heb weer wat dingen aangepast!
Het menu van de banner staat nu op zijn plek. Ook zijn de grijzige linkjes nu wit:
De mouseover kleur is nu groenig. De tekst kleur kon ik helaas niet veranderen, want dat zou het hele forum beïnvloeden.
Het Who is online plaatje heb ik volledig vervangen door een ander die nu 250x250 pixels is.
En een voorproefje van de postsheets die ik gebruik:
Het menu van de banner staat nu op zijn plek. Ook zijn de grijzige linkjes nu wit:
- Spoiler:
De mouseover kleur is nu groenig. De tekst kleur kon ik helaas niet veranderen, want dat zou het hele forum beïnvloeden.
- Spoiler:
- [
Het Who is online plaatje heb ik volledig vervangen door een ander die nu 250x250 pixels is.
- Spoiler:
En een voorproefje van de postsheets die ik gebruik:
- Spoiler:
Ik vind het echt gaaf dat je voor al je afbeeldingen wat realistischere Pokémon gebruikt. Dat past er goed bij ^^
(trouwens, volgens mij moet de tekstkleur van het mouseover-effect makkelijk te veranderen zijn. Op dezelfde plek waar je de background-color naar groenig hebt veranderd, kun je toch ook gewoon de (text) color naar een andere kleur veranderen?)
(trouwens, volgens mij moet de tekstkleur van het mouseover-effect makkelijk te veranderen zijn. Op dezelfde plek waar je de background-color naar groenig hebt veranderd, kun je toch ook gewoon de (text) color naar een andere kleur veranderen?)
De tekstkleur gaat niet via de CSS code, maar gewoon via het kleuren tabje van het actieforum beheerderspaneel. Oftewel, dan moet ik alle tekstkleuren veranderen. Ik weet niet of ik zomaar een tekstkleur kan toevoegen aan deze code:
- Code:
.achtergrond_forum{
text-align: center;
height: 79px;
width: 580px;
padding: 0px;
}
.achtergrond_forum .tekst{
transition-duration: 0.6s;
-moz-transition-duration: 0.6s;
-webkit-transition-duration: 0.6s;
-o-transition-duration: 0.6s;
text-align: justify;
padding: 5px;
background: rgba(213,230,185,0.8);
height: 46px;
opacity: 0.0;
}
.achtergrond_forum .tekst:hover{
opacity: 1.0;
}
.achtergrond_forum .tekst_onderaan{
margin-top: -18px;
background: rgba(214,219,219,0.7);
padding: 0px;
position: relative;
}
Je kan in de CSS gewoon de kleur veranderen (color toevoegen bij .achtergrond_forum . tekst{}), die overwrite als het goed is de kleurentab. (Als dat niet gebeurt moet je er even !important achter zetten).
Volgens mij zou dat gewoon moeten werken, het kleurentabgebeuren is namelijk niets anders dan een gebruiksvriendelijke/simpele versie van de CSS.
Volgens mij zou dat gewoon moeten werken, het kleurentabgebeuren is namelijk niets anders dan een gebruiksvriendelijke/simpele versie van de CSS.
Soortgelijke onderwerpen
» PREVIEW Hogwarts {RPG}
» [Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
» {Preview} Pokémon Mystery World
» Pokémon Journey [Preview Topic]
» | PREVIEW | The Path
» [Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
» {Preview} Pokémon Mystery World
» Pokémon Journey [Preview Topic]
» | PREVIEW | The Path
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: