| PREVIEW | The Path
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
| PREVIEW | The Path
Hey guys!
Ik en Sammy zijn al een tijdje druk bezig met een nieuw forum,
maar ik heb nog wat twijfels over de layout en wat jullie van de rpg zouden vinden.
Daarom een preview (:
Er moet nog heel veel worden toegevoegd/aangepast aan de layout. Wat zouden jullie anders doen/ wat missen jullie nog? Alle feedback is welkom!
//Meer info over de rpg vind je hier: https://kickstart.actieforum.com/t200-the-path-forum-idee#3356
Wat vinden jullie van 'canons'? En de animal tokens?
Alle ideeën/tips zijn zeer welkom dus wees niet bang om hier een reactie te droppen ^^
Ik en Sammy zijn al een tijdje druk bezig met een nieuw forum,
maar ik heb nog wat twijfels over de layout en wat jullie van de rpg zouden vinden.
Daarom een preview (:
Er moet nog heel veel worden toegevoegd/aangepast aan de layout. Wat zouden jullie anders doen/ wat missen jullie nog? Alle feedback is welkom!
//Meer info over de rpg vind je hier: https://kickstart.actieforum.com/t200-the-path-forum-idee#3356
Wat vinden jullie van 'canons'? En de animal tokens?
Alle ideeën/tips zijn zeer welkom dus wees niet bang om hier een reactie te droppen ^^
Jazzy- Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 13-04-14
Leeftijd : 28
Naam : Nadine
Re: | PREVIEW | The Path
Het idee is zeker wel awesome en het is ook leuk dat er ook canons zijn waar dat mensen uit kunnen kiezen ^_^
Het forum zelf is misschien iets te zwart? Enkele tinten lichter zou misschien niet slecht zijn. c:
Het forum zelf is misschien iets te zwart? Enkele tinten lichter zou misschien niet slecht zijn. c:
Thanks! Ik denk dat ik de achtergrond idd nog wel iets lichter ga maken, je bent niet de eerste die het zegt haha ^^
Jazzy- Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 13-04-14
Leeftijd : 28
Naam : Nadine
Het ziet er al gaaf uit! Als ie af is kom ik zeker joinen!
Sunset- Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 31-05-14
Leeftijd : 26
Naam : Julya
Soortgelijke onderwerpen
» [PREVIEW] Pokémon;; The Dark Days
» Pokémon Journey [Preview Topic]
» {Preview} Pokémon Mystery World
» PREVIEW Hogwarts {RPG}
» Chimorea Horses Preview
» Pokémon Journey [Preview Topic]
» {Preview} Pokémon Mystery World