NACHT 4 | DAG 4
+3
Cricket
maxime
Lacernella Rubra
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
NACHT 4 | DAG 4
Met nog maar drie inwoners was Wakkerdam eigenlijk geen dorp meer te noemen. Rustig was het echter wel weer, er was namelijk maar één figuur op de straat te bekennen. De Weerwolf. Op zijn gemak snuffelde de wolf aan de deuren van de twee burgers die nog leefden. Wie zou hij deze nacht eens oppeuzelen? Uiteindelijk drong hij een huis binnen en vermoordde hij de inwoner.
Een ijzingwekkende kreet was die nacht te horen in Wakkerdam, maar er was niemand behalve de Weerwolf over om die kreet te horen – en tsja, de Weerwolf, die kon alleen maar lachen om de wanhoop!
Toen de zon langzaam boven de horizon uitkwam, bleef het rustig in Wakkerdam. Er werd niet gegild, niet gehuild, niet geschreeuwd. Fluitend liep burgemeester Bolovesjayjay door het dorp heen, naar het huis waar – zo wist zij – een dorpeling gedood was. En inderdaad, daar trof zij de botten aan van Cricket, de Burger. Bolovesjayjay glimlachte bij het aanzicht en haar lach werd nog breder, toen zij op het bed van Cricket, de dode Maxime zag liggen, die zichzelf van het leven had beroofd, nadat zij haar geliefde Cricket dood had aangetroffen.
Arme Maxime, alles wat zij was geweest in dit spel van Leven en Dood, was de kleine Cupido, die niets anders had gezocht dan een beetje liefde.
En zo kwam het dat Wakkerdam uitstierf. Weerwolf Bolovesjayjay was tevreden met zichzelf, maar wist ook dat ze nu naar een ander dorp moest verkassen, omdat hier niets meer te eten viel.
Gefeliciteerd Bolovesjayjay! Jij bent de winnaar van het spel!
(Dit topic mag gebruikt worden om OOC (of IC, als je dat leuk vindt xd) je mening te geven over het afgelopen spel.)
Een ijzingwekkende kreet was die nacht te horen in Wakkerdam, maar er was niemand behalve de Weerwolf over om die kreet te horen – en tsja, de Weerwolf, die kon alleen maar lachen om de wanhoop!
Toen de zon langzaam boven de horizon uitkwam, bleef het rustig in Wakkerdam. Er werd niet gegild, niet gehuild, niet geschreeuwd. Fluitend liep burgemeester Bolovesjayjay door het dorp heen, naar het huis waar – zo wist zij – een dorpeling gedood was. En inderdaad, daar trof zij de botten aan van Cricket, de Burger. Bolovesjayjay glimlachte bij het aanzicht en haar lach werd nog breder, toen zij op het bed van Cricket, de dode Maxime zag liggen, die zichzelf van het leven had beroofd, nadat zij haar geliefde Cricket dood had aangetroffen.
Arme Maxime, alles wat zij was geweest in dit spel van Leven en Dood, was de kleine Cupido, die niets anders had gezocht dan een beetje liefde.
En zo kwam het dat Wakkerdam uitstierf. Weerwolf Bolovesjayjay was tevreden met zichzelf, maar wist ook dat ze nu naar een ander dorp moest verkassen, omdat hier niets meer te eten viel.
OOC
Gefeliciteerd Bolovesjayjay! Jij bent de winnaar van het spel!
(Dit topic mag gebruikt worden om OOC (of IC, als je dat leuk vindt xd) je mening te geven over het afgelopen spel.)
Re: NACHT 4 | DAG 4
leuk spel !!!!!
gefeliciteerd !!!!!!!
ik heb medelijden met cupido
gefeliciteerd !!!!!!!
ik heb medelijden met cupido
maxime- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 31
echt?
Hoezo dacht je dat?
Ik dacht dat er een past was waarin er duidelijk was dat ik geen weerwolf was haha.
Hoezo dacht je dat?
Ik dacht dat er een past was waarin er duidelijk was dat ik geen weerwolf was haha.
Haha, ik was ervan overtuigd dat Bolovesjayjay geen weerwolf was XD Oh well, gefeliciteerd Bo
ik was op het einde bang dat cricket een weerwolf was haha
Muhahaha xD Niemand verwachtte volgens mij dat ik een weerwolf was, ik was zo onschuldig dat ik iedereen heb opgegeten >3
010- Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 11-01-14
Leeftijd : 25
Naam : Bo~
K ben toch wel blij met mn acties xD weerwolf gedood ;P
Lightning- Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Naam : Wazz
Jhaaaa, wat ben ik trots op mijn mede-wolf