[Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
+7
The Painted Lady
Chaer
Tick
Lone Wanderer
A Lion Of The Rock
Cricket
CCDragon
11 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: [Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
Of juist een bos dat helemaal overwoekerd is met planten en/of verrottende planten/bomen etc door de slechte omstandigheden (bijvoorbeeld: rook van de fabrieken, gif in het water?)Lone Wanderer schreef:Ik zou het Viridian Forest misschien helemaal platbranden... dat vind ik wel typisch iets voor zo'n soort op geld beluste regio :PIk zou overigens ook de namen hetzelfde houden, dan is er tenminste nog iets dat de leden meteen bekend voorkomt, zeg maar.
Chaer- Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 14-12-13
Naam : Linn
Of gewoon kaal, door ontbossing. Hout nodig enzo voor industrie. :3
Cricket schreef:Of gewoon kaal, door ontbossing. Hout nodig enzo voor industrie. :3
En dan een klein stukje bos overhouden omdat de wilde pokemon die met hart en ziel hebben verdedigt
The Painted Lady- Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 33
The Painted Lady schreef:Cricket schreef:Of gewoon kaal, door ontbossing. Hout nodig enzo voor industrie. :3
En dan een klein stukje bos overhouden omdat de wilde pokemon die met hart en ziel hebben verdedigt
Én omdat er waarschijnlijk veel winst in zit als je die Pokémon daar houd in hun nature habitat?
Ontbossing lijkt me wel een goed idee. Er ligt geen winst in wilde Pokémon, omdat de Pokémon die verkocht worden gefokt worden. Is de verdeling van Rural en Urban enzo wel goed?
Ik ben alleen van Fuchsia City niet overtuigd. Fuchsia ligt aan de zee en is daarom geschikt als tweede haven of als vakantie-resort. Bovendien is de Safari Zone daar gevestigd, dus ik denk dat het een ideaal toeristisch gebied zou kunnen zijn.
Hmm, daar had ik idd nog niet over nagedacht! Het zou idd een tweede haven kunnen worden met een Safari Park waar je dan met auto's doorheen kan. Lijkt me ook wel cool als ze dan Pokémon geïmporteerd hebben, zoals Donphan, Giraferic, Luxray, etc. Echt zo'n safari iets
Nog meer ideeën voor andere steden?
Nog meer ideeën voor andere steden?
*gaat even wat informatie over de steden opzoeken*
Hm... Lavender Town heeft de Radio Tower en de Pokémon Tower. Wat zou daar mee gebeuren? De Pokémon Tower zal wel in onbruik raken, of niet?
En in de buurt van Lavender ligt de Power Plant, ook iets om rekening mee te houden. De Power Plant is misschien wel helemaal uitgebreid en geoptimaliseerd...
Nog even een vraag. Volgens mij heb je het al ergens gezegd, maar ik kan het even niet terugvinden: zijn alle Pokémon beschikbaar of alleen van een aantal generaties?
Hm... Lavender Town heeft de Radio Tower en de Pokémon Tower. Wat zou daar mee gebeuren? De Pokémon Tower zal wel in onbruik raken, of niet?
En in de buurt van Lavender ligt de Power Plant, ook iets om rekening mee te houden. De Power Plant is misschien wel helemaal uitgebreid en geoptimaliseerd...
Nog even een vraag. Volgens mij heb je het al ergens gezegd, maar ik kan het even niet terugvinden: zijn alle Pokémon beschikbaar of alleen van een aantal generaties?
Hier moet ik even goed over na gaan denken, merk ik al.
Ja en nee. Pokémon zijn alleen te koop. Die van andere regio's zullen ook te koop zijn, maar zijn wel duurder, omdat ze geïmporteerd worden.
Ja en nee. Pokémon zijn alleen te koop. Die van andere regio's zullen ook te koop zijn, maar zijn wel duurder, omdat ze geïmporteerd worden.
Ik denk dat de verandering in landschap misschien ook een verandering in de soorten pokémon met zich meebrengt? Ik kan me voorstellen dat er in eens veel meer poison, normal en metal-pokémon voorkomen á la grimer, koffing, magnemite, voltorb en andere 'stadspokémon', terwijl gras- en insecttypen just heel zeldzaam zijn geworden (het idee van caterpie als een zeldzame pokémon lijkt me wel grappig).
Verder om nog even terug te komen op je vraag naar een hoofdplot: is het ook mogelijk om met team-rocket leden te spelen? Of misschien dat een paar moderators met TR-mensen spelen, die tallentvolle trainers gaan proberen te recruteren (ook als ze dat niet willen, maar dan met chantage/dreigementen gaan werken e.d.)?
Just some random thoughts..
Verder om nog even terug te komen op je vraag naar een hoofdplot: is het ook mogelijk om met team-rocket leden te spelen? Of misschien dat een paar moderators met TR-mensen spelen, die tallentvolle trainers gaan proberen te recruteren (ook als ze dat niet willen, maar dan met chantage/dreigementen gaan werken e.d.)?
Just some random thoughts..
Dat is idd een interessant idee. Er zullen inderdaad andere Pokémon voorkomen wanneer het gebied veranderd. Ik had al wat ideetjes voor Viridian Forest en ook nieuwe steden. Als we er vanuit gaan dat het bos grotendeels gekapt is voor zijn hout, zou het wel logisch zijn dat er een grote fabriek staat. Aangezien het hout ook getransporteerd moet worden, zou er een dorp kunnen zijn ontstaan aan de zee (dus ten oosten van viridian forest.
Tem Rocket.. Ben ik niet zo zeker van. Ik heb het op KE ook, maar vind het moeilijk om dingen voor de organisatie te bedenken. Daarnaast is Team Rocket niet echt een organisatie meer. Meer een bedrijf.
EDIT
Even een update zoals ik de steden etc. nu heb.
KAART
Saffron City
Inwoners: 850.000
Kenmerken: Saffron en Celadon groeien steeds dichter naar elkaar toe.
Door woningnood is er steeds meer de hoogte in gebouwd. Veel kantoorbanen.
Celadon City
Inwoners: 780.000
Door de sterke groei is Celadon zijn karakter als regenboog stad verloren.
Vermillion City
Inwoners: 700.000
Kenmerken: Grote havenstad met veel banen. Tankers vanuit alle regio's
leveren hun goederen aan Vermillion.
Cerulean City
Inwoners: 340.000
Kenmerken: naar het idee van vele de mooiste stad van kanto, met veel
ruimte en een vriendelijk karakter. Cerulean is ook de groenste stad
van Kanto.
WEST
Pewter City
Inwoners: 211.000
Kenmerken: Vanwege zijn afgelegen karakter is Pewter City een landje opzich
geworden, waarin de wed van de sterkste geld. De criminaliteit is er hoog.
Virdian City
Inwoners: 240.000
Kenmerken: Een vrij rustige stad, hoewel het zijn karakter van vroegere dagen
is verloren. Na het sluiten van de Gyms en League moesten veel mensen nieuw
werk zoeken. Velen vonden dit bij de Alister Company.
Alister City
Inwoners: 122.000
Kenmerken: Deze middelgrote havenstad ontstond toen de Alister Company begon met het
kappen van Viridian Forest. Het hout was nodig om de groei van Kanto bij te houden.
De haven werd gebouwd voor het transport. Omdat er niet genoeg mensen in Viridian
woonden, werden er huizen gebouwd om nieuwe werknemers in te huizen.
* Alister Woodfactory
De fabriek waar het hout word binnengebracht en gesneden. Veel mensen uit Viridian
en Alister City werken hier. Het bedrijf draait elke dag van 8 tot 5.
Pallet Town
Inwoners: 40.000
Kenmerken: Pallet is een stadje op zich. Hoewel hun populatie is gegroeid, heeft
het zijn dorpse karakter niet verloren. Ingesloten in de zee, met enkel een weg naar
het noorden, zijn er veel Pallet inwoners die de stad nog nooit verlaten hebben.
OOST
Electro Town
Inwoners: 20.000
Kenmerken: Genoemd naar de Electro Company. Dit stadje is net zo ontstaan als Alistar
City. De groeiende wereld was meer electriciteit nodig. Electro begon meer en
meer mensen naar de Power Plant te halen, waardoor uiteindelijk een dorp ontstond.
Lavender Town
Inwoners: 120.000
Kenmerken: Geen enkele stad heeft zo'n grote verandering doorstaan als Lavender.
Na de installatie van de Radio Tower, begon de stad langzaamaan zijn spookachtige
imago kwijt te raken. Na het bouwen van een studio, bioscoop en een theater, begon
het dorpje echt een stad te worden. Beroemdheden begonnen landhuizen aan zee te
bouwen en Lavender veranderde al gauw in een klein Holiwood.
* Lapras Resort
Zowel geliefd bij beroemdheden als toeristen met genoeg geld. De gehele baai is privé
eigendom.
* Fuchsia Safari Zone
Dit is niet de safari zone zoals je hem vroeger kende. Het gebied is afgezet en je mag
er alleen in onder begeleiding van een gids en in een terreinwagen. Er lopen veel
Pokémon uit andere regio's rond, maar er mogen geen Pokémon gevangen worden.
Fuchsua City
Inwoners: 34.000
Kenmerken: Er wonen niet veel mensen, maar toch is het er in de zomer stampens druk.
Er zijn veel hotels, restaurants en andere toeristische attracties. In de winter is
de stad echter vrijwel uitgestorven.
SOUTH
Seafoam Islands
Inwoners: 3.600
Kenmerken: De twee eilanden zijn dunbevolkt, vooral door afstammelingen van Cinnabar
bewoners. Toen Cinnabar onbewoonbaar raakte, zochten ze hun toevlucht op de twee eilanden.
Er is niet veel, maar ook de Seafoam Islands komen rond van het toerisme dat Fuchsia aantrekt.
* Cinnabar Island
Nadat de vulkaan was uitgebarsten, is het eiland onbewoonbaar geworden. Wilde Pokémon
die wel in deze barre omstandigheden konden leven grepen hun kans. Er leven veel vuur, grond
en steen Pokémon.
Tem Rocket.. Ben ik niet zo zeker van. Ik heb het op KE ook, maar vind het moeilijk om dingen voor de organisatie te bedenken. Daarnaast is Team Rocket niet echt een organisatie meer. Meer een bedrijf.
EDIT
Even een update zoals ik de steden etc. nu heb.
KAART
- Spoiler:
Saffron City
Inwoners: 850.000
Door woningnood is er steeds meer de hoogte in gebouwd. Veel kantoorbanen.
Celadon City
Inwoners: 780.000
Door de sterke groei is Celadon zijn karakter als regenboog stad verloren.
Vermillion City
Inwoners: 700.000
Kenmerken: Grote havenstad met veel banen. Tankers vanuit alle regio's
leveren hun goederen aan Vermillion.
Cerulean City
Inwoners: 340.000
Kenmerken: naar het idee van vele de mooiste stad van kanto, met veel
ruimte en een vriendelijk karakter. Cerulean is ook de groenste stad
van Kanto.
WEST
Pewter City
Inwoners: 211.000
Kenmerken: Vanwege zijn afgelegen karakter is Pewter City een landje opzich
geworden, waarin de wed van de sterkste geld. De criminaliteit is er hoog.
Virdian City
Inwoners: 240.000
Kenmerken: Een vrij rustige stad, hoewel het zijn karakter van vroegere dagen
is verloren. Na het sluiten van de Gyms en League moesten veel mensen nieuw
werk zoeken. Velen vonden dit bij de Alister Company.
Alister City
Inwoners: 122.000
Kenmerken: Deze middelgrote havenstad ontstond toen de Alister Company begon met het
kappen van Viridian Forest. Het hout was nodig om de groei van Kanto bij te houden.
De haven werd gebouwd voor het transport. Omdat er niet genoeg mensen in Viridian
woonden, werden er huizen gebouwd om nieuwe werknemers in te huizen.
* Alister Woodfactory
De fabriek waar het hout word binnengebracht en gesneden. Veel mensen uit Viridian
en Alister City werken hier. Het bedrijf draait elke dag van 8 tot 5.
Pallet Town
Inwoners: 40.000
Kenmerken: Pallet is een stadje op zich. Hoewel hun populatie is gegroeid, heeft
het zijn dorpse karakter niet verloren. Ingesloten in de zee, met enkel een weg naar
het noorden, zijn er veel Pallet inwoners die de stad nog nooit verlaten hebben.
OOST
Electro Town
Inwoners: 20.000
Kenmerken: Genoemd naar de Electro Company. Dit stadje is net zo ontstaan als Alistar
City. De groeiende wereld was meer electriciteit nodig. Electro begon meer en
meer mensen naar de Power Plant te halen, waardoor uiteindelijk een dorp ontstond.
Lavender Town
Inwoners: 120.000
Kenmerken: Geen enkele stad heeft zo'n grote verandering doorstaan als Lavender.
Na de installatie van de Radio Tower, begon de stad langzaamaan zijn spookachtige
imago kwijt te raken. Na het bouwen van een studio, bioscoop en een theater, begon
het dorpje echt een stad te worden. Beroemdheden begonnen landhuizen aan zee te
bouwen en Lavender veranderde al gauw in een klein Holiwood.
* Lapras Resort
Zowel geliefd bij beroemdheden als toeristen met genoeg geld. De gehele baai is privé
eigendom.
* Fuchsia Safari Zone
Dit is niet de safari zone zoals je hem vroeger kende. Het gebied is afgezet en je mag
er alleen in onder begeleiding van een gids en in een terreinwagen. Er lopen veel
Pokémon uit andere regio's rond, maar er mogen geen Pokémon gevangen worden.
Fuchsua City
Inwoners: 34.000
Kenmerken: Er wonen niet veel mensen, maar toch is het er in de zomer stampens druk.
Er zijn veel hotels, restaurants en andere toeristische attracties. In de winter is
de stad echter vrijwel uitgestorven.
SOUTH
Seafoam Islands
Inwoners: 3.600
Kenmerken: De twee eilanden zijn dunbevolkt, vooral door afstammelingen van Cinnabar
bewoners. Toen Cinnabar onbewoonbaar raakte, zochten ze hun toevlucht op de twee eilanden.
Er is niet veel, maar ook de Seafoam Islands komen rond van het toerisme dat Fuchsia aantrekt.
* Cinnabar Island
Nadat de vulkaan was uitgebarsten, is het eiland onbewoonbaar geworden. Wilde Pokémon
die wel in deze barre omstandigheden konden leven grepen hun kans. Er leven veel vuur, grond
en steen Pokémon.
1) Is er ergens ook een zwarte markt? Ik moet even denken aan gestolen Pokémon of illegaal gevangen Pokémon of mismaakte Pokémon die in het geheim verhandeld worden... (edit: oh, ik zag dat dat op de eerste pagina ook al voorgesteld werd. Anyway, ik denk dat hij in Pewter City niet misplaatst zou zijn)
2) Oké, Pokémon uit andere regio's zijn dus duurder, maar betekent dat ook dat je als starter alleen maar een Pokémon uit Kanto kunt krijgen? Lijkt mij persoonlijk jammer, maar ja, mijn favo's zitten dan ook voornamelijk in Jotho XD
Verder... is het misschien een idee om voor inspiratie op de site van Pokémon Reborn te kijken? Pokémon Reborn is een fanmade game in een regio die behoorlijk geïndustrialiseerd is en waar wilde Pokémon ook vrij zeldzaam zijn geworden.
2) Oké, Pokémon uit andere regio's zijn dus duurder, maar betekent dat ook dat je als starter alleen maar een Pokémon uit Kanto kunt krijgen? Lijkt mij persoonlijk jammer, maar ja, mijn favo's zitten dan ook voornamelijk in Jotho XD
Verder... is het misschien een idee om voor inspiratie op de site van Pokémon Reborn te kijken? Pokémon Reborn is een fanmade game in een regio die behoorlijk geïndustrialiseerd is en waar wilde Pokémon ook vrij zeldzaam zijn geworden.
Laatst aangepast door Lone Wanderer op wo 12 feb 2014 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt
Ik dacht ergens te lezen dat er nog wel gyms zijn, maar ik neem aan dat die dan niet meer in de originele steden zitten? (In ieder geval niet meer in Viridian en Cinnabar)
Hoe ga je dat dan trouwens met de leaders doen? Zijn dat vacatures, of worden dat NPC's? Misschien is het sowieso wel een leuk idee om een aantal NPC's in de wereld te gooien voor mensen om tegen te oefenen met vechten e.d., dan wordt het allicht iets minder competitief in de zin dat spelers elkaar kapot spelen? (Als dat überhaupt al een gevaar is, want ik heb geen ervaring met zo'n soort RPG-systeem).
Ik ben trouwens weer begonnen met de pokémon gameboy-spellen door dit topic! xD
Hoe ga je dat dan trouwens met de leaders doen? Zijn dat vacatures, of worden dat NPC's? Misschien is het sowieso wel een leuk idee om een aantal NPC's in de wereld te gooien voor mensen om tegen te oefenen met vechten e.d., dan wordt het allicht iets minder competitief in de zin dat spelers elkaar kapot spelen? (Als dat überhaupt al een gevaar is, want ik heb geen ervaring met zo'n soort RPG-systeem).
Ik ben trouwens weer begonnen met de pokémon gameboy-spellen door dit topic! xD
Zwarte Markt
Is op zich een leuk idee, maar hoe moet ik dit uitwerken? Moet ik mensen zich toegang tot de zwarte markt laten kopen? Moet de zwarte markt IC geregeld worden? Moet ik de zwarte markt open laten voor iedereen? Niet elk karakter zou zo even IC naar een zwarte markt toelopen, maar als je opeens ziet dat daar een Vulpix is voor 50 euro, baal je wel!
Starter Pokémon
De karakters die gespeeld kunnen worden zijn net geslaagd van highschool met of zonder hun Pokémon licentie. Wanneer het een karakter met Pokémon licentie is, zal een moderator bij goedkeuring van de KK een random generator gebruiken om de beginpokémon vast te stellen.
Ik wou idd alleen basic Kanto Pokémon doen, maar opzich is het wel leuk om er ook wat common Johto Pokémon tussen te gooien. De regio's zitten immers aan elkaar.
Pokémon Reborn
Dat spel heb ik geprobeerd te spelen, maar hij liep constant vast xD Ik zal er even naar kijken.
Gyms
De Gyms zijn nu heel anders, met ook een ander doel. Gymgevechten zijn zo heftig dat de dood van een Pokémon niet ongewoon is. Het behalen van een badge staat zegmaar gelijk aan het behalen van een certificaat, een hoger level voor je Pokémon Licentie.
De Leaders wilde ik NPC's houden, zodat de gevechten ook sneller verlopen. Overige NPC's lijken me niet echt nodig.
En leuk om te horen
Is op zich een leuk idee, maar hoe moet ik dit uitwerken? Moet ik mensen zich toegang tot de zwarte markt laten kopen? Moet de zwarte markt IC geregeld worden? Moet ik de zwarte markt open laten voor iedereen? Niet elk karakter zou zo even IC naar een zwarte markt toelopen, maar als je opeens ziet dat daar een Vulpix is voor 50 euro, baal je wel!
Starter Pokémon
De karakters die gespeeld kunnen worden zijn net geslaagd van highschool met of zonder hun Pokémon licentie. Wanneer het een karakter met Pokémon licentie is, zal een moderator bij goedkeuring van de KK een random generator gebruiken om de beginpokémon vast te stellen.
Ik wou idd alleen basic Kanto Pokémon doen, maar opzich is het wel leuk om er ook wat common Johto Pokémon tussen te gooien. De regio's zitten immers aan elkaar.
Pokémon Reborn
Dat spel heb ik geprobeerd te spelen, maar hij liep constant vast xD Ik zal er even naar kijken.
Gyms
De Gyms zijn nu heel anders, met ook een ander doel. Gymgevechten zijn zo heftig dat de dood van een Pokémon niet ongewoon is. Het behalen van een badge staat zegmaar gelijk aan het behalen van een certificaat, een hoger level voor je Pokémon Licentie.
De Leaders wilde ik NPC's houden, zodat de gevechten ook sneller verlopen. Overige NPC's lijken me niet echt nodig.
En leuk om te horen
Over de zwarte markt: ik zou af en toe IC een zwarte markt organiseren (waarvoor leden zich eventueel van tevoren kunnen opgeven, voordat ze weten wat voor Pokémon ze er kunnen krijgen?) en waar je dan heen gaat op eigen risico. Je zou dan bijvoorbeeld random kunnen besluiten of er een politie-inval komt waarbij alle leden die op dat moment op de markt zijn, worden gearresteerd (of hun licentie kwijtraken, of wat voor leuke straffen er dan ook te bedenken zijn XD)
Hmm, dat is best een idee! Ik zou enkele scenario's kunnen schrijven en die door een random generator kunnen gooien. Bijv.
1. De markt verloopt soepel, zonder bijzondere gebeurtenissen.
2. Er is een opstootje op de markt, wat de aandacht van de politie trekt. Iedereen kan op tijd wegkomen.
3. De politie valt de markt binnen, maar is met te weinig mensen. De meeste mensen kunnen wegkomen (dan de aanwezige namen door een generator gooien om te zien wie er word opgepakt).
4. De politie doet een georganiseerde inval. Alle aanwezige mensen worden gearresteerd.
1. De markt verloopt soepel, zonder bijzondere gebeurtenissen.
2. Er is een opstootje op de markt, wat de aandacht van de politie trekt. Iedereen kan op tijd wegkomen.
3. De politie valt de markt binnen, maar is met te weinig mensen. De meeste mensen kunnen wegkomen (dan de aanwezige namen door een generator gooien om te zien wie er word opgepakt).
4. De politie doet een georganiseerde inval. Alle aanwezige mensen worden gearresteerd.
Ik ben stiekem al een beetje aan het nadenken over een karakter, maar ik vroeg me af: waar wordt op gelet bij het behalen van een diploma? Moet je op een bepaalde manier met je Pokémon omgaan? Een bepaalde intelligentie hebben? Of vooral gewoon slijmen bij de docenten? XD
Kleine sidenote voor wat hier boven is gezegd; Hoe kom je uiteindelijk aan die Pokémon die je leidt naar je diploma? En moesten die uit Kanto komen? sorry als dit al eens gevraagd was of duidelijk gemaakt eerder- ik kan het even niet zo snel terug vinden?
@Anja: Voor een gewone graduate is het als elke ander Highschool, dus dat volgt gewoon het programma zoals we dat hier in Nederland kennen.
Het Pokémon Excellence programma zijn allemaal extra vakken, maar werken hetzelfde. Het is dus vooral kennis gericht en je moet slagen voor toetsen en examens. Deze kennis gaat over de biologie van Pokémon, hun gedrag, maar ook de invloed van items, Pokémon types en vecht strategieën. Ik zal even kijken of ik een klein leerprogramma kan uittypen, zodat het een beetje duidelijker word.
@Lianne: Ik citeer even uit de regels die ik al op heb gesteld:
Het Pokémon Excellence programma zijn allemaal extra vakken, maar werken hetzelfde. Het is dus vooral kennis gericht en je moet slagen voor toetsen en examens. Deze kennis gaat over de biologie van Pokémon, hun gedrag, maar ook de invloed van items, Pokémon types en vecht strategieën. Ik zal even kijken of ik een klein leerprogramma kan uittypen, zodat het een beetje duidelijker word.
@Lianne: Ik citeer even uit de regels die ik al op heb gesteld:
Character Rules:
* Je accountnaam is de voor- en achternaam van je karakter.
* Je karakter is net geslaagd van een Highschool naar keuze.
* Je karakter is tussen de 18 en 20 jaar oud
(afhankelijk of hij/zij de Highschool in 6, 7 of 8 jaar gehaald heeft).
* Je karakter mag niet op wat voor manier dan ook gerelateerd of
bevriend zijn met bekende karakters uit de series en spellen.
* Je hebt zelf de keuze of je karakter zijn Pokémon Licentie heeft gehaald.
Licentiehouder;; Het is je karakter toegestaan om Pokémon
te kopen en te gebruiken. Voor je starter, zie de Starter Rules hieronder.
Graduate;; Het is je karakter niet toegestaan
om Pokémon te kopen of te gebruiken. Je ontvangt geen Starter.
* Je karakter heeft een geldbedrag tussen de 100 en 600 euro om
mee te beginnen, afhankelijk van zijn sociale postie (naar eigen keuze).
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Starter Rules:
* Je Starter kan één van de volgende Pokémon zijn:
- Spoiler:
Caterpie, Weedle, Pidgey, Rattata, Spearow, Ekans, Sandshrew, Nidoran M, Nidoran F, Jigglypuff, Zubat, Oddish, Paras, Venonat, Diglet, Meowth, Psyduck, Mankey, Poliwag, Abra, Machop, Bellsprout, Tentacool, Geodude, Ponyta, Magnemite, Doduo, Seel, Gastly, Krabby, Voltorb, Cubone, Koffing, Goldeen, Staryu, Magicarp.
Sentret, Hoothoot, Ledyba, Spinarak, Natu, Mareep, Marill, Wooper, Hoppip, Tediursa, Slugma, Houndour.
* Je Starter word gekozen door middel van een Random Generator. Je hebt geen invloed op deze keuze!
* Een Moderator post de gegenereerde Pokémon onder je karakterkaart wanneer deze word goedgekeurd.
* Elke Starter Pokémon is basic en level 5.
Ohja, om een of andere reden kwam het niet in me op daar alvast te kijken. Thanks! Moest even weer me geheugen verfrissen.
Haha, geeft niet! Je had het ook niet kunnen opzoeken. Ik heb de link hier nog niet geplaatst. Ik wil eerst alles rond hebben voordat ik het forum open gooi.
Leuke starters die je kan krijgen, al helemaal omdat je niet zelf kan kiezen x]
Enkel zijn er 2 starters die misschien wat lastig is als je die krijgt en dat is Magikarp want als lv.5 pokémon kan hij helemaal niets en de enige aanval die wat nut heeft is Tackle, maar die krijgt hij ook pas op lv.15.
Ik weet dus niet of het zo'n goed idee is om hem er tussen te zetten, om het simpele feit dat hij nutteloos is. x3
Hetzelfde geld voor Abra, want die kan helemaal niets voor die evolueert. xD
Enkel zijn er 2 starters die misschien wat lastig is als je die krijgt en dat is Magikarp want als lv.5 pokémon kan hij helemaal niets en de enige aanval die wat nut heeft is Tackle, maar die krijgt hij ook pas op lv.15.
Ik weet dus niet of het zo'n goed idee is om hem er tussen te zetten, om het simpele feit dat hij nutteloos is. x3
Hetzelfde geld voor Abra, want die kan helemaal niets voor die evolueert. xD
nee nee, die moeten er juist inblijven, dat is gewoon lachen en karakter marteling. En de kans dat je die pokémon krijgt is best klein.
The Painted Lady- Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 31-01-14
Leeftijd : 33
Ik zou het eerder een marteling vinden voor mezelf, ik ken mezelf om te weten dat ik er niet mee kan lachen en dat ik het dan ga uitwerken op mijn personage en omstanders. Mijn personage zal het dan uitwerken op de mensen om hem heen en vooral de pokémon. Het arme ding zal alle hoeken van de wereld zien. xD
& Ook al is de kans klein, de kans is er wel~
& Ook al is de kans klein, de kans is er wel~
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» The Path [Forum idee]
» Assassin's Creed (forum idee)
» Forum idee
» Forum idee
» [Forum Idee] The Brand
» Assassin's Creed (forum idee)
» Forum idee
» Forum idee