[Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
+7
The Painted Lady
Chaer
Tick
Lone Wanderer
A Lion Of The Rock
Cricket
CCDragon
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: [Forum Idee] Pokémon;; The Dark Days
Anders kun je ze altijd nog verkopen, of zo. Ik vind het in ieder geval wel heel leuk dat je ook kans loopt een minder leuke Pokémon te krijgen XD
I know right! *mwuhahahaha!* Om heel eerlijk te zijn had ik niet stilgestaan bij hun aanvallen, maar dat is ook wel weer een uitdaging voor je karakter om mee om te gaan. En je kan je eigen pokémon verkopen aan andere leden (:
Net wat tips gekregen van Anja, ben toch nog niet zo bijna klaar als ik dacht xD
Net wat tips gekregen van Anja, ben toch nog niet zo bijna klaar als ik dacht xD
Hoppip is ook vrij dramatrisch als starter (slapsh, tail whip en synthesis), maar die kun je tenminste nog TM's leren, net als Abra trouwens: gewoon hidden power leren
Als Abra evolueert ben je trouwens pas echt de lul, want volgens de serie moet je zelf psychische krachten hebben om een Kadabra te kunnen handelen..
Als Abra evolueert ben je trouwens pas echt de lul, want volgens de serie moet je zelf psychische krachten hebben om een Kadabra te kunnen handelen..
Ik vind Paras ook geen denderende starter anders. Maar het is leuk als je een magikarp krijgt anders! Want wat een haat heb je aan die lelijke vis als je hem krijgt, maar als hij eenmaal evolueert dan hebben menige mensen moeite hem in de hand te houden lijkt me! Dat terzijde; Als ik me aanmeld als een 20 jarige .. en ik heb me diploma nog niet gehaald- is er een mogelijkheid die nog steeds te halen? Eep nevermind! Ik vond me antwoord al een pagina terug c:
Waar staat het antwoord dan? Ik kan het niet vinden xD Of interpreteer ik je vraag verkeerd? Want als je nooit aan dat programma hebt meegedaan, maar als 30-jarige heb je opeens genoeg geld om nog wel zo'n cursus te doen, mag dat dan? (niet dat zoiets veel voor zou kunnen komen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig xD)
En verder ben ik ongeduldig. xD Ik heb mijn karakterkaart al helemaal af, zelfs informatie opgezocht over hoogbegaafden om een realistisch karakter neer te zetten, en nu wachten tot het forum open kan. Hoeveel moet je nog uitschrijven, Car?
Trouwens, ergens werd iets gezegd over Team Rocket en ergens anders iets over mensen die het niet eens zijn met de gang van zaken. Komt er ook nog een soort tegenovergestelde aan Team Rocket? Ofwel: een geheime organisatie die juist vecht voor de vrijheid van de Pokémon? Dat is misschien interessant voor de mensen die geen licentie hebben behaald. Oh, hé, ik heb het teruggevonden in de allereerste post. Daar had je het dus over een soort Greenpeace-organisatie-achtig, heb je dat nog verder uitgewerkt eigenlijk? :3
En verder ben ik ongeduldig. xD Ik heb mijn karakterkaart al helemaal af, zelfs informatie opgezocht over hoogbegaafden om een realistisch karakter neer te zetten, en nu wachten tot het forum open kan. Hoeveel moet je nog uitschrijven, Car?
Trouwens, ergens werd iets gezegd over Team Rocket en ergens anders iets over mensen die het niet eens zijn met de gang van zaken. Komt er ook nog een soort tegenovergestelde aan Team Rocket? Ofwel: een geheime organisatie die juist vecht voor de vrijheid van de Pokémon? Dat is misschien interessant voor de mensen die geen licentie hebben behaald. Oh, hé, ik heb het teruggevonden in de allereerste post. Daar had je het dus over een soort Greenpeace-organisatie-achtig, heb je dat nog verder uitgewerkt eigenlijk? :3
Een goede vraag. Ja, dit zou technisch gezien kunnen, net zoals mensen op hun 30e nog kunnen gaan studeren via de LOI enzo. Alleen heeft dit verder niet echt betrekken tot de karakters, aangezien deze allemaal niet van Highschool af zijn.Lone Wanderer schreef:Waar staat het antwoord dan? Ik kan het niet vinden xD Of interpreteer ik je vraag verkeerd? Want als je nooit aan dat programma hebt meegedaan, maar als 30-jarige heb je opeens genoeg geld om nog wel zo'n cursus te doen, mag dat dan? (niet dat zoiets veel voor zou kunnen komen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig xD)
Aaaaah, don't push me D: Ik ben nog bezig met het uitschrijven van de Gymleiders, hun Pokémon en hun movesets, moet nog uitschrijven hoe ik de Contests ga doen, moet de Gymboards en misschien wat subboards aanmaken, moet nog meer baantjes verzinnen én erachter komen waarom ik als Admin de punten/geld niet aan kan passen, terwijl ik de permissies op Moderator heb staan. Maar als jullie er vrede mee hebben dat ik al die dingen nog even verder uit moet werken, kan ik het forum vast open gooien.Lone Wanderer schreef:En verder ben ik ongeduldig. xD Ik heb mijn karakterkaart al helemaal af, zelfs informatie opgezocht over hoogbegaafden om een realistisch karakter neer te zetten, en nu wachten tot het forum open kan. Hoeveel moet je nog uitschrijven, Car?
Team Rocket is nu Rocket Inc. en is gewoon een zeer groot bedrijf dat de monopolie van zo ongeveer alles in handen heeft.Lone Wanderer schreef:Trouwens, ergens werd iets gezegd over Team Rocket en ergens anders iets over mensen die het niet eens zijn met de gang van zaken. Komt er ook nog een soort tegenovergestelde aan Team Rocket? Ofwel: een geheime organisatie die juist vecht voor de vrijheid van de Pokémon? Dat is misschien interessant voor de mensen die geen licentie hebben behaald. Oh, hé, ik heb het teruggevonden in de allereerste post. Daar had je het dus over een soort Greenpeace-organisatie-achtig, heb je dat nog verder uitgewerkt eigenlijk? :3
Ik heb zelf een rebels karakter in gedachten, die een soort van Greenpeace acties zal gaan ondernemen. Hiervoor zal ik denk ik een verhaallijn of plot starten.
Haha, je moet je niet gaan haasten of zo hoor, ik ben gewoon over-enthousiast over het idee xD
En goed idee om daar een verhaallijn omheen te gaan bouwen. Het idee van een Greenpeace-organisatie was dan ook een van de dingen die me enorm aansprak toen je je idee hier postte ^^
En goed idee om daar een verhaallijn omheen te gaan bouwen. Het idee van een Greenpeace-organisatie was dan ook een van de dingen die me enorm aansprak toen je je idee hier postte ^^
Ik ben ook over enthousiast hoor, Anja ;D Nou om eerlijk te zijn kon ik het idee ook niet echt vinden maar er stond quote op quote;
Dus .. ik haalde het daar uit dat je karakter niet ouder dan dat mag zijn als je hem/haar aanmeld tenminste? Dat je dus wel ouder mag worden in de rpg of .. *krabt aan kin*
Carla(, do you mind if I call you Carla?), dat Greenpeace idee vind ik echt heel super! Misschien kunnen er wel verhaal lijnen komen over rebellie. Team weet ik veel die tegen Rocket Inc. strijd om de vrijheid van de Pokémon. Dat lijkt me zo geweldig, ik zou me zonder nadenken aanmelden voor die shit B( Worden gym leaders trouwens uiteindelijk ook gespeeld door leden?
* Je karakter is tussen de 18 en 20 jaar oud
(afhankelijk of hij/zij de Highschool in 6, 7 of 8 jaar gehaald heeft).
Dus .. ik haalde het daar uit dat je karakter niet ouder dan dat mag zijn als je hem/haar aanmeld tenminste? Dat je dus wel ouder mag worden in de rpg of .. *krabt aan kin*
Carla(, do you mind if I call you Carla?), dat Greenpeace idee vind ik echt heel super! Misschien kunnen er wel verhaal lijnen komen over rebellie. Team weet ik veel die tegen Rocket Inc. strijd om de vrijheid van de Pokémon. Dat lijkt me zo geweldig, ik zou me zonder nadenken aanmelden voor die shit B( Worden gym leaders trouwens uiteindelijk ook gespeeld door leden?
Je karakter moet inderdaad tussen de 18 en 20 jaar oud zijn, maar verjaard natuurlijk wanneer het forum een jaar verder gaat. Denk dat ik gewoon de reguliere tijd volg, net als op KE.
Haha, ben er mee bezig! Mijn karakter gaat dat oprichten, maar het is eerst natuurlijk nog heel knullig en onofficieel n.n
Gymleiders zijn en blijven NPC's, er staat een uitleg op het forum (: Gooi het hele concept ook om: Er zijn maar 4 Gyms en deze hoef je niet op een bepaalde volgorde uit te dagen.
Haha, ben er mee bezig! Mijn karakter gaat dat oprichten, maar het is eerst natuurlijk nog heel knullig en onofficieel n.n
Gymleiders zijn en blijven NPC's, er staat een uitleg op het forum (: Gooi het hele concept ook om: Er zijn maar 4 Gyms en deze hoef je niet op een bepaalde volgorde uit te dagen.
Ah oké, klinkt doable. *balt vuisten* Oh lord, ik kan echt niet wachten! Naar maten het forum vordert zal de Poke-Greenpeace wel meer leden krijgen, vast wel B( Oh is er trouwens ook een karakter limiet?
Haha, ik ben bezig met de puntjes op de i zetten. Er is geen karakterlimiet, maar je moet ze wel actief houden natuurlijk. Je kan maar één karakter per dag aanmaken, dus als je nu al drie karakters in je hoofd hebt moet je wel even geduld hebben
Een klein ideetje: aangezien iedereen ongeveer even oud is en net van school is, is de kans groot dat sommige mensen bij elkaar op school hebben gezeten. Is het misschien een idee om op de een of andere manier bij te houden (in je kk, of een aparte lijst oid) waar iedereen op school heeft gezeten, zodat je weet welke personages jouw personage al kan kennen van school? 't Is maar een ideetje hoor en ik heb ook geen idee hoe handig het daadwerkelijk is, maar ja... ik moest eraan denken toen ik me bedacht dat karakters op RPGs elkaar zelden van tevoren (voor je elkaar in een topic tegenkomt) al kennen, ook al wonen ze in hetzelfde dorp oid XD
O, dat idee had ik inderdaad gehad! Maar dat was ik al weer vergeten xD Ik zet wel even een lijst op in het Collaboration gedeelte.
Pfoeh, alles begint nu echt vorm te krijgen. Ben gewoon van slag door mijn eigen karakter xD
Pfoeh, alles begint nu echt vorm te krijgen. Ben gewoon van slag door mijn eigen karakter xD
Okee lieverds! Het is bijna zover. Dark Days is zo goed als af. Alleen ben ik bang dat ik wat dingen over het hoofd zie. Zijn er mensen die even een blik willen werpen op de lay out, de informatie, de boards, etc? Wil graag even weten of er dingen missen of onduidelijk zijn.
Wie wil, stuur even een PM. Dan stuur ik de link (:
Wie wil, stuur even een PM. Dan stuur ik de link (:
Ik zou wel eens willen zien of dat er iets is dat je misschien vergeten bent en hoe de skin eruit zit x]
Dankje Lisa! Ik stuur je de link. Je mag ook een account aanmaken als je dat wil.
Nog meer gegadigden?
Nog meer gegadigden?
Ik wil anders wel? c:
Chaer- Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 14-12-13
Naam : Linn
Mijn feedback is verzonden ^^'
Allonsyx- Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-12-13
Naam : Quinty
Bedankt iedereen! Er zijn wat kleine foutjes uit gevist en ben echt blij om te horen dat alle info duidelijk is. Tsja, dan rest me eigenlijk niks anders dan een promotietopic maken De info van de Gymleiders maak ik zsm af.
Mag ik dan nu mijn kk posten? =D Oh wait, ik moet nog wel even klungelen met de opmaak van mijn kk, but anyway... xD
Lone Wanderer schreef:Mag ik dan nu mijn kk posten? =D Oh wait, ik moet nog wel even klungelen met de opmaak van mijn kk, but anyway... xD
+1 op dat! Heb mijn hele ID aanmeld dinges al afgemaakt en ik sta klaar om op 'Verzenden' te klikken! B(
Be my guest! En Li, gewoon onder het topic van het voorbeeld posten, dus niet in een subboard. *gaat promotietopic knutselen*
Onder ID Cards ja toch? D:
Edit; 'New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.'
Carla? Dit krijg ik? Halp!
Edit; 'New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.'
Carla? Dit krijg ik? Halp!
Lieve iedereen,
Het eerste forum dat dankzij Kickstart is ontstaan, is geopend. Ik wil iedereen het erg bedanken voor jullie enthousiaste reacties en vele ideeën. Ik kan met grote zekerheid zeggen dat dit forum er niet was geweest als jullie er niet zo op gereageerd hadden. Had nooit verwacht dat het idee zo aan zou slaan.
Dus bedankt en ik hoop jullie allemaal gauw te zien op Dark Days (:
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
With love, Carla
Het eerste forum dat dankzij Kickstart is ontstaan, is geopend. Ik wil iedereen het erg bedanken voor jullie enthousiaste reacties en vele ideeën. Ik kan met grote zekerheid zeggen dat dit forum er niet was geweest als jullie er niet zo op gereageerd hadden. Had nooit verwacht dat het idee zo aan zou slaan.
Dus bedankt en ik hoop jullie allemaal gauw te zien op Dark Days (:
http://pokemondarkdays.actieforum.com/
With love, Carla
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» The Path [Forum idee]
» Assassin's Creed (forum idee)
» Forum idee
» Forum idee
» [Forum Idee] The Brand
» Assassin's Creed (forum idee)
» Forum idee