Chimorea Horses Preview
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chimorea Horses Preview
Hey!
Ik ben bezig aan de comeback van mijn oudforum Chimorea Horses, maar ik ben het aan het 'hermaken' op actieforum. Dit is het oude forum: http://happy-horses.freeforums.net/ Het nieuwe hoe ik nog even tussen mij en Sacha tot het af is. Sacha heeft al bijna alles gemaakt tot nu toe, en daar wil ik haar nogmaals voor bedanken^^" Maar nu heb ik een vraagje voor jullie. We zitten namelijk met een probleem ivm de achtergrondkleur en het achtergrondplaatje. Wat zouden jullie mooier vinden, wat denken jullie dat beter staat? Zo ziet het er momenteel dus uit:
Lis & Sacha
Xxx
Ik ben bezig aan de comeback van mijn oudforum Chimorea Horses, maar ik ben het aan het 'hermaken' op actieforum. Dit is het oude forum: http://happy-horses.freeforums.net/ Het nieuwe hoe ik nog even tussen mij en Sacha tot het af is. Sacha heeft al bijna alles gemaakt tot nu toe, en daar wil ik haar nogmaals voor bedanken^^" Maar nu heb ik een vraagje voor jullie. We zitten namelijk met een probleem ivm de achtergrondkleur en het achtergrondplaatje. Wat zouden jullie mooier vinden, wat denken jullie dat beter staat? Zo ziet het er momenteel dus uit:
- Klik:
Lis & Sacha
Xxx
Thunder Rose- Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis
Re: Chimorea Horses Preview
Ik zou in ieder geval wel een bruinige texture gebruiken voorde achtergrond, dat past er wel mooi bij, maar ik denk dat het mooier is als de texture wat donkerder is (misschien dezelfde texture als die nu bij de categorie-titel staat?) maar dat weet ik niet zeker. Het geeft je forum in één klap een andere sfeer en ik weet niet of dat de gewenste sfeer is, zeg maar. Op zich kan de kleur die jullie nu hebben natuurlijk ook wel, al zou ik denk ik alsnog wel een andere texture nemen. Die kringeltjes zijn wel leuk, maar passen voor mijn gevoel niet echt bij paarden. Het zijn meer het soort kringeltjes dat je bij een RPG over een magische school verwacht, bij wijze van spreke. Maar goed, ik zou dus wel een texture doen, want als je alleen maar kleur gebruikt, loop je het risico dat het geheel wat saai oogt (dat hoeft overigens niet per se het geval te zijn, dat is een beetje afhankelijk van wat je met de rest van je forum doet, maar van wat ik nu kan zien, verwacht ik dat het zonder texture vrij plain wordt)
Ik hoop dat jullie wat aan mijn reactie hebben
Ik hoop dat jullie wat aan mijn reactie hebben
Re: Chimorea Horses Preview
Bedankt voor de tips! Ondertussen is het aangepast naar dit;
- Spoiler:
- Spoiler:
Thunder Rose- Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis
Soortgelijke onderwerpen
» Chimorea Horses [RPG]