Kickstart
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chimorea Horses Preview

2 plaatsers

Ga naar beneden

Chimorea Horses Preview Empty Chimorea Horses Preview

Bericht van Thunder Rose vr 14 feb 2014 - 20:17

Hey!

Ik ben bezig aan de comeback van mijn oudforum Chimorea Horses, maar ik ben het aan het 'hermaken' op actieforum. Dit is het oude forum: http://happy-horses.freeforums.net/ Het nieuwe hoe ik nog even tussen mij en Sacha tot het af is. Sacha heeft al bijna alles gemaakt tot nu toe, en daar wil ik haar nogmaals voor bedanken^^" Maar nu heb ik een vraagje voor jullie. We zitten namelijk met een probleem ivm de achtergrondkleur en het achtergrondplaatje. Wat zouden jullie mooier vinden, wat denken jullie dat beter staat? Zo ziet het er momenteel dus uit:
Klik:
We zijn trouwens vandaag, deze avond om precies te zijn, pas begonnen, dus vind ik dat we al vrij veel gedaan hebben^^" Alle tips zijn welkom, ook over andere dingen!

Lis & Sacha
Xxx
Thunder Rose
Thunder Rose

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Terug naar boven Ga naar beneden

Chimorea Horses Preview Empty Re: Chimorea Horses Preview

Bericht van Lone Wanderer za 15 feb 2014 - 11:56

Ik zou in ieder geval wel een bruinige texture gebruiken voorde achtergrond, dat past er wel mooi bij, maar ik denk dat het mooier is als de texture wat donkerder is (misschien dezelfde texture als die nu bij de categorie-titel staat?) maar dat weet ik niet zeker. Het geeft je forum in één klap een andere sfeer en ik weet niet of dat de gewenste sfeer is, zeg maar. Op zich kan de kleur die jullie nu hebben natuurlijk ook wel, al zou ik denk ik alsnog wel een andere texture nemen. Die kringeltjes zijn wel leuk, maar passen voor mijn gevoel niet echt bij paarden. Het zijn meer het soort kringeltjes dat je bij een RPG over een magische school verwacht, bij wijze van spreke. Maar goed, ik zou dus wel een texture doen, want als je alleen maar kleur gebruikt, loop je het risico dat het geheel wat saai oogt (dat hoeft overigens niet per se het geval te zijn, dat is een beetje afhankelijk van wat je met de rest van je forum doet, maar van wat ik nu kan zien, verwacht ik dat het zonder texture vrij plain wordt)

Ik hoop dat jullie wat aan mijn reactie hebben Razz
Lone Wanderer
Lone Wanderer

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 14-12-13
Leeftijd : 31
Naam : Anja

http://hongerspelenrpg.actieforum.com/forum

Bericht van Thunder Rose zo 16 feb 2014 - 10:57

Bedankt voor de tips! Ondertussen is het aangepast naar dit;
Spoiler:
En we (Sacha x$) zijn (is) ook bezig aan een winterskin op een testforum. Ik vind die wel leuker, moet ik eerlijk zeggen, want die is niet zo donker. Alleen zitten we weer met de texture, maar die zijn zo moeilijk te vinden... xD De nieuwe ziet er tot nu toe zo uit;
Spoiler:
(je moet ze even openen in een nieuw tabblad om ze helemaal te zien x$)
Thunder Rose
Thunder Rose

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 09-02-14
Leeftijd : 23
Naam : Lis

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven